NOWY Konkurs z nagrodami – do 6 sierpnia!

Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy konkurs, w którym nagrodą jest aż 5 egzemplarzy książki:

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów

autorzy: Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk i Jan Mądry

Nagrodę ufundowało wydawnictwo Onepress.



Jak wygrać książkę?

Aby wygrać książkę należy odpowiedzieć poprawnie na jedno pytanie zamieszczone na końcu artykułu i przesłać do nas swoją odpowiedź. 50, 100, 150, 200, 250 osoba, która udzieli prawidłowej odpowiedzi otrzyma nagrodę!

Do kiedy?

Konkurs trwa od 26 lipca do 6 sierpnia. Informacje o wygranej zostaną rozesłane po zakończeniu konkursu.

Konkurs został rozstrzygnięty. Dziękujemy za udział!


O nagrodzie

Ludzie pracują tak, jak są zarządzani

Odpowiednia motywacja wprawia ten świat w nieustanny ruch. Dzięki niej rano chce nam się wstać z łóżka, jak na skrzydłach biec do biura i wykonywać swoją pracę z entuzjazmem, wieczorem zaś wrócić do domu z poczuciem dobrze wykonanego zadania. Cały problem właśnie z tymi skrzydłami…

Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania — takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.

•    Praktyczne zasady motywowania pozafinansowego.
•    Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce.
•    Najistotniejsze zagadnienia motywowania finansowego.
•    Granica między motywacją a manipulacją.
•    Systemowe podejście do motywowania w firmie.

Czego autor nie napisze, to grafik dopowie…


Spis treści:

O autorach (11)
Wprowadzenie (13)

Część I: Praktyka motywowania
Rozdział 1. Trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego (17)
Rozdział 2. Inne aspekty motywowania w praktyce (197)

Część II: Motywacja jako proces
Rozdział 3. Motywujące działanie organizacji (229)

Część III: Teoria motywacji
Rozdział 4. Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce (247)

Część IV: Co motywuje polskich pracowników?
Rozdział 5. Badanie „Polska mapa motywacji(r)” (269)

Bibliografia (283)


O autorach

Anna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. z zakresu komunikacji, budowania relacji międzyludzkich, asertywności, rozwiązywania konfliktów, coachingu, kierowania podwładnymi w okresie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty uczące współpracy wewnątrz firmy oraz warsztaty rozwoju osobistego. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Współautorka Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje artykuły m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie”, „Marketing w Praktyce” oraz „Cudowne lata”.

Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie (m.in. komunikacja w zarządzaniu, asertywność szefa, kierowanie zespołem, rozwój umiejętności menedżerskich, motywowanie, coaching) oraz z zakresu sprzedaży (negocjacje, budowanie relacji z klientami, organizacja sprzedaży, sprzedaż bez manipulacji). Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Autor książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać (Onepress, 2006). Współautor książek Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress, 2008), Książka dla skutecznych szefów (Onepress, 2008) oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym (Onepress, 2007). Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie”, „Brief”, „Marketing w Praktyce”, „Manager Magazine”.

Jan Mądry — prezes firmy doradczo-szkoleniowej Training Partners. Wieloletni dyrektor personalny i prezes przedsiębiorstwa produkcyjnego. Wykłada na Politechnice Śląskiej, w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej oraz Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania im. gen. Ziętka. Specjalizuje się w analizie potrzeb szkoleniowych i prowadzeniu rozwojowych cykli szkoleniowych z zakresu zarządzania zespołem i przedsiębiorstwem produkcyjnym, budowania autorytetu lidera zespołu produkcyjnego oraz motywowania pracowników. Współtwórca Polskiej Mapy Motywacji — ogólnopolskiego badania motywacji pracowników. Współautor książki Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress, 2008). Autor artykułów o motywowaniu zespołów, publikowanych m.in. w „Personelu i Zarządzaniu”.

Michał Wręga — pracuje jako rysownik i grafik freelanser. Swoje prace publikował w takich magazynach, jak „Brain Damage”, „Hiro”, „DosDedos”, „Extremium”, „Ślizg”, „Blazing Magazine” (Francja), „Graphotism” (Wielka Brytania). Realizował zlecenia m.in. dla „Gazety Wyborczej”, Collegium Civitas, 3M, Pilkington Polska, Nike. Ilustrował Książkę dla skutecznych szefów (Onepress, 2008).


Książkę można również kupić w księgarni internetowej Onepress klikając tutaj.

Regulamin konkursu

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0