Spółka ARBOmedia Polska rozpoczęła współpracę z Humanway – internetowym systemem do rekrutacji.
Humanway to internetowy system służący zarządzaniu procesem rekrutacji – od momentu publikacji oferty pracy, poprzez selekcję zgłoszeń i komunikację z kandydatami, na podsumowaniu kosztów rekrutacyjnych skończywszy. Zintegrowanie wszystkich tych elementów w jednym narzędziu znacznie ułatwia i przyspiesza rekrutację, jak i obniża jej koszty.
„Jako firma o kompetencjach ściśle internetowych chętnie korzystamy z udogodnień dostępnych w miarę rozwoju technologii. Obecnie zatrudniamy już blisko 200 osób i planujemy dalszy rozwój, prowadzimy też otwarte projekty rekrutacyjne. Profesjonalizacja procesów rekrutacyjnych i zarządzania bazą kandydatów stała się więc koniecznością. Humanway jako narzędzie osadzone w całości online spełnia wszystkie nasze wymagania” – mówi Bartosz Drozdowski, managing director polskiego oddziału ARBOinteractive – części ARBOmedia Polska skupiającą działania grupy w Internecie i
nowych mediach.
Humanway oferuje publikację ogłoszeń na stronie internetowej Klienta, jak i na portalach pracy zarówno płatnych jak i darmowych. Dodatkowo umożliwia dołączenie do aplikacji formularza z pytaniami zdefiniowanymi przez pracodawcę. Wszystkie aplikacje kandydatów umieszczone są w funkcjonalnej bazie, którą można przeszukiwać i sortować według dowolnych kryteriów, a także tworzyć na jej podstawie zestawienia i raporty podsumowujące dany proces rekrutacji.
Z systemu Humanway, poza ARBOmedia Polska, korzystają takie firmy, jak Telewizja Cyfrowa N, sieć supermarketów Piotr i Paweł, sieć szkół Empik School czy BZ WBK Leasing.
Źródło: humanway.pl