Social Impact – zaproszenie

Zapraszamy na konferencję Social Impact, której patronem medialnym jest portal HRstandard.pl


SIŁA SOCIAL MEDIÓW
Majowa konferencja „Social  Impact”
adresowana jest do Marketerów, Product Managerów oraz Badaczy, którzy chcą komunikować się bezpośrednio z konsumentami za pośrednictwem Social Mediów.

6 maja br. o godz. 13 w warszawskim klubie Obiekt Znaleziony odbędzie się konferencja „Social impact” organizowana przez Interactive Research Center.

Prelegenci postarają się odpowiedzieć na pytania:

  • Jak planować kampanie marketingowe wykorzystujące Social Media ?
  • W jaki sposób mierzyć efektywność przekazu marketingowego i jego oddźwięk emocjonalny ?
  • Dlaczego badania konsumenckie wykonywane w Internecie wchodzą do kanonu narzędzi marketingowych ?


Konferencja ma charakter kameralny. Po prezentacjach prelegenci zaproszą do dyskusji w kuluarach klubu. W części formalnej, składającej się z 20-minutowych prezentacji, wystąpią: Dominik Batorski (reprezentujący firmę SmartNet Research & Solutions), Albert Hupa (prezes Interactive Research Center), Bartosz Szymczyk (search planner Young & Rubicam/Max Weber), Piotr Krauschar (prezes Liveroom), Bartosz Kwaśniewski (prezes 8fish) oraz Michał Celiński (dyrektor zarządzający Xevin Consulting).

Wstęp na konferencję jest wolny, jednak liczba miejsc ograniczona. Aby otrzymać zaproszenie na konferencję należy wypełnić formularz dostępny w serwisie www.social-impact.pl lub skontaktować się z organizatorami.

Organizatorem konferencji jest Interactive Research Center. Współorganizatorem konferencji jest Grass Roots.

Patronami medialnymi konferencji jest Onet.pl,  Blogpr.pl oraz portal HRstandard.pl

„W ciągu 3 dni od ogłoszenia konferencji na stronie zarejestrowało się ponad 170 uczestników. Jeśli zainteresowanie nadal będzie tak duże zorganizujemy cykl spotkań o podobnej tematyce, które będą gromadziły grupy do 50 uczestników. Chcielibyśmy wszystkich zachęcać do aktywnego uczestniczenia w prezentacjach
i dyskusji po nich.”

Albert Hupa, Prezes Interactive Research Center

“ To niesamowite widzieć jak projekty naukowe, w które angażowaliśmy się wspólnie od lat zyskują nowy wymiar dopasowując się do konkretnych potrzeb rynku. Dyskusja z osobami, które na co dzień wykorzystują nasze rozwiązania i wiedzę w pracy pozwala nam doskonalić narzędzia i metodologię oraz planować rozwój prowadzonych badań. Jednocześnie udziela nam się entuzjazm, który towarzyszy konferencji. Jest on absolutnie niezwykły w sytuacji gdy poruszana tematyka jest dość skomplikowana.”

Marcin Krzosek, Dr. Strategiczny Interactive Research Center

Kontakt:

Biuro Prasowe Xevin Investments

Grass Roots

Agnieszka Santarek

asantarek@grass-roots.pl

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0