Prawie połowa z przebadanych 1200 pracowników przyznaje otwarcie, że korzysta z firmowych komputerów (i czasu!) w celach osobistych. Ponad jedna trzecia z nich przyznaje, że jest uzależniona od technologii.
Na jakie aktywności w sieci przeznaczają czas pracownicy?
Według badania przeprowadzonego przez Cranfield School of Management:
- 7 n a10 pracowników z kategorii „młody, ambitny i zdolny typ” przyznało, że spędza nawet do połowy czasu w pracy na surfowaniu po serwisach społecznościowych takich jak Facebook i MySpace w celu zaspokojenia swoich potrzeb osobistych i społecznych,
- Więcej niż połowa z nich przyznała otwarcie, że używają internetu w pracy aby flirtować lub wdawać się w aktywność o podłożu seksualnym
- Raport wskazał również, że 47% z nich jest obiektem i celem flirtów i takich działań,
- Osoby z grupy profesjonalistów starszych wiekowo, o wiele bardziej ceni swój prywatny czas i ogranicza korzystanie z technologii do spraw związanych z wykonywaną pracą. Jakkolwiek, oni także zgłąszają swoje zainteresowanie flirtem i erotyką online.
Źródło:eGovmonitor.com