Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.
Zapraszam do obejrzenia prezentacji przedstawionej podczas netHR Retail w dniu 30.03.2010 Celem wystąpienia było przedstawienie aspektów wizerunkowych w handlu z punktu widzenia klienta i pracownika. Interakcje na poziomie postrzegania marki, zakupów w sklepie można w pewnym odniesieniu porównywać do równoległego postrzegania marki firmy jako pracodawcy.