
Polski oddział spółki IT należącej do drogerii dm otrzymał prestiżowy, międzynarodowy certyfikat Employer Branding Star 2025 (EB Star). Wyróżnienie to przyznawane jest organizacjom, które uzyskały najwyższą jakość działań w obszarze marki pracodawcy na poziomie globalnym
W tegorocznej edycji konkursu dmTECH Polska znalazła się w gronie kilkudziesięciu firm z całego świata, które pozytywnie przeszły szczegółowy audyt oparty na danych. Certyfikacja obejmowała 120 pytań i analizę wyników w takich obszarach, jak: doświadczenie kandydatów i pracowników, analityka personalna, zewnętrzna komunikacja marki oraz relacje z absolwentami. Na tej podstawie wyłoniono wiodące firmy w 20 obszarach tematycznych oraz liderów, krajowych i globalnych, w tym dmTECH Polska.
– Konkurs Employer Branding Star to jedno z niewielu globalnych przedsięwzięć, które weryfikują wiarygodność i efektywność działań wizerunkowych pracodawców w oparciu o twarde dane i benchmarki branżowe. Wykorzystuje on wskaźniki z zakresu doświadczenia pracowników, jakości procesów HR oraz efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, tworząc ranking oparty na analizie Big Data – mówi Adam Piwek, ekspert ds. marki pracodawcy w dmTECH.
Spośród kilkunastu analizowanych obszarów badania EB Star, firma dmTECH Polska uzyskała wyniki wyraźnie przewyższające średnią dla lokalnego rynku IT, szczególnie w obszarach, które dziś w branży technologicznej uznawane są za najistotniejsze z perspektywy pracowników. Są to m.in.: elastyczne godziny pracy, możliwości rozwoju i awansu pracowników, docenienie i zaangażowanie zespołów, przejrzysta komunikacja, doświadczenie kandydatów w procesie rekrutacji, planowanie ścieżek kariery. To właśnie te elementy, łączące nowoczesne zarządzanie talentami z autentyczną kulturą zaufania, sprawiają, że dmTECH Polska wyznacza kierunek dla firm IT, które chcą budować trwałą przewagę konkurencyjną nie tylko poprzez technologie, lecz także poprzez ludzi.
– Nagroda Employer Branding Star 2025 to uznanie aktywności i zaangażowania wszystkich pracowników i współpracowników dmTECH Polska. To także doskonała egzemplifikacja naszej strategii komunikacyjnej i marki pracodawcy, w której z różnych perspektyw pokazujemy w Polsce, że technologia i ludzie są ze sobą nierozerwalnie powiązani. W dmTECH liczy się człowiek, który jest w centrum uwagi, także w kontekście wdrażania nowych rozwiązań IT. Dzięki zespołowi dmTECH jesteśmy w stanie odpowiadać na realne potrzeby klientów, pracowników i partnerów grupy dm w 14 krajach Europy – wyjaśnia Kazimierz Dulas, dyrektor operacyjny dmTECH Polska.
Wśród wyróżnionych w tegorocznej edycji, oprócz dmTECH Polska, znalazły się takie firmy jak Wizz Air, Deloitte, Intellias, węgierska sieć stacji benzynowych MOL i jej spółka zależna na Słowacji, a także organizacje z USA, Indii, Kolumbii, Hiszpanii, Portugalii, Niemiec, Austrii i krajów bałkańskich.
Certyfikat EB Star firma dmTECH Polska otrzymała już drugi rok z rzędu, a dodatkowo w ubiegłym roku została wyróżniona w kategorii kompleksowości działań HR w ramach People Analytics Star Award, potwierdzając ciągłość i wysoką jakość realizacji strategii employer brandingowej.
dmTECH to spółka IT europejskiej sieci drogerii dm. Obecnie działa w Polsce, Austrii i Niemczech, a jej zespół liczy ponad 1400 specjalistów IT. Firma odpowiada m.in. za realizację projektów w zakresie rozwoju rozwiązań Customer Technologies, ERP, systemów IT oraz Employee Technologies.
Więcej informacji o dmTECH można znaleźć na stronie internetowej dmTECH.pl . Bieżace informacje o pracy ekspertek i ekspertów i dmTECH na YouTube i Spotify, gdzie co miesiąc pojawiają się nowe odcinki videocastu dmTECH @work.

