Zna się na marketingu internetowym, social mediach i PR. Potrafi przygotować strategię komunikacji i skutecznie wdrożyć ją w życie. Rozumie różnice pokoleniowe w komunikacji i potrafi napisać dobre copy do ogłoszenia o pracę.Na co dzień zajmuje się rekrutacją, zna trendy rynku pracy, płynnie posługuje się narzędziami rekrutacji. Brakuje go na rynku. Kto to taki? Specjalista ds. budowania wizerunku pracodawców.
Ten nowy zawód, niezwykle potrzebny we współczesnych realiach rynku pracy, stawia przed pracownikami wiele wymagań. Jako specjaliści w tym zakresie dostajemy wiele zapytań od firm z prośbą o polecenie odpowiedniej osoby. Sami także szukamy talentów w tym zakresie i wiemy jak trudno połączyć ze sobą wiedzę z obszaru HR, badań i marketingu. Dlatego wraz z Akademią Leona Koźmińskiego uruchomiliśmy studia podyplomowe – opowiada kierownik studiów Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute.
Podyplomowe studia zostały zorganizowane przy współpracy Akademii Leona Koźmińskiego – uczelni biznesowej numer 1 w Polsce według rankingu Financial Times oraz Employer Branding Institute – największej polskiej firmy doradczej świadczącej usługi z zakresu budowania wizerunku pracodawców. Takie partnerstwo jest gwarantem edukacji z naciskiem na praktyczne aspekty oraz wiedzę z najwyższej półki.
W roli wykładowców poza ekspertami z ALK i Employer Branding Institute wystąpią doświadczeni praktycy z takich firm jak PZU, Accenture, Unicredit czy UPC.
W czasie 192 godzin zajęć rozłożonych na 2 semestry uczestnicy zdobędą wiedzę odnośnie kompleksowego podejścia do employer brandingu, badań marki, budowania strategii, zaangażowania pracowników oraz doboru i wdrożeniu narzędzi marketingowych.
Nabór na studia potrwa do 28 lutego 2014, a pierwsze zajęcia rozpoczną się już w marcu.
Więcej informacji o studiach na stronie studiaeb.pl