Czy przebieg konferencji HR może zaskakiwać? Czy wystąpienie bez planu i prezentacji może się udać? Okazuje się, że tak. Na całym świecie organizowane są już od kilku lat tzw. Unconferences: wydarzenia konferencyjne o tematyce HR, które przebiegają w bardzo niestandardowy sposób.
Teraz czas na Warszawę! #truWarsaw-już w czerwcu w Polsce.
Opierają się one na zasadach: Zero prezentacji, Zero Etykiet z imionami, Żadnych krawatów, Żadnej sprzedaży. Jak to działa?
Eksperci z kraju i ze świata podczas wydarzenia prowadzą dyskusje i moderują rozmowę. Uczestnicy prowadzą ze sobą dialog w maksymalnie 20-osobowych grupach, sami decydują, w których warsztatach chcą wziąć udział.
Pierwszą edycję #truWarsaw zdecydowaliśmy się poświęcić bardzo aktualnym tematom związanym z rekrutacją, social mediami czy angażowaniem pracowników. Do poprowadzenia ścieżek zaprosiliśmy polskich ekspertów zajmujących się najnowszymi trendami takimi jak grywalizacja czy społeczności oraz europejskie autorytety HR w tematach tzw. social recruitment. Taka mieszanka wiedzy i doświadczeń rzadko zdarza się w naszym kraju. Jesteśmy bardzo podekscytowani i dumni z faktu, że #tru wybrało nas na partnera konferencji w Polsce! – Barbara Zych, CEO, HRstandard.pl i Employer Branding Institute
Co mogą zyskać uczestnicy poprzez udział w #truWarsaw?
Co tylko chcą – mówi Bill Boorman pomysłodawca i założyciel #tru, który będzie gościł na warszawskim wydarzeniu. – Główną zaletą jest to, że możesz czerpać z warsztatów to, co jest dla Ciebie najważniejsze, możesz skorzystać z wiedzy i doświadczenia ludzi, którzy mogą najlepiej odpowiedzieć na Twoje pytania. Uczestnicy #tru sami decydują, co chcą robić. Mogą siedzieć z tyłu i słuchać lub zaangażować się w rozmowę. Mogą pójść na inne warsztaty albo wyjść i podyskutować na kawie. Nie- konferencja jest dla Ciebie i bierzesz z niej to, co chcesz. Dalszy ciąg wywiadu z Billem Boormanem znajdziecie na hrcamp.pl
Taka forma sprzyja dyskusji, nawiązywaniu kontaktów i wymianie doświadczeń. Eksperci HR, marketingu, social media nadają ton dyskusji, ale to uczestnicy decydują, w jakim kierunku się ona potoczy i co będzie omówione podczas spotkań. Formuła #truWarsaw odpowiada wprost na potrzeby specjalistów, którzy chcą zadać nurtujące pytania ekspertom i uzyskać na nie konkretne odpowiedzi. Otwarta formuła dyskusji pozwala także wymienić się doświadczeniami między osobami w swojej grupie. Jest to żywa dyskusja o palących tematach, dla ludzi naprawdę zaangażowanych! – mówi Barbara Zych, , CEO, HRstandard.pl i Employer Branding Institute
Zainteresowanych formułą zapraszamy na stronę www.globaltru.com lub na konferencję #truWarsaw, 12 czerwca 2013 w Warszawie!