Po raz kolejny chcemy docenić działania firm w zakresie budowania wizerunku pracodawcy. Z myślą o coraz wyższym poziomie działań employer brandingowych wraz z Employer Branding Institute organizujemy 2. edycję konkursu Employer Branding Stars.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od stycznia 2012 do marca 2013. Do konkursu, już po raz drugi, zaproszeni zostali pracodawcy realizujący najlepsze kampanie employer brandingowe, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej.
Działania na polu employer brandingu będą oceniane przez specjalistów z zakresu marketingu, social media, PR oraz HR, a także międzynarodowe jury.
W zeszłym roku w konkursie wzięły udział takie firmy, jak:
– Ernst&Young (Zwycięzca w kategorii „Najlepsza kampania employer branding” oraz „Najlepsze wykorzystanie social media”),
– Nutricia (Zwycięzca w kategorii „Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding”),
– Eurobank (Zwycięzca w kategorii „Najlepsza strona kariery”),
– K2 Internet (Zwycięzca w kategorii „Najlepsze ogłoszenie/profil rekrutacyjny”),
– Deloitte (Zwycięzca w kategorii „Najlepsze wydarzenie offline”),
– PZU (Wyróżnienie specjalne)
oraz Mars, Novatris, Bank BGŻ, Orange, PWC, Grupa Pracuj, Reckitt Benckiser, citiHandlowy, British American Tobacco, Danone, Sii, BRE Bank, Grupa Żywiec, Jeronimo Martins.
Rozdanie nagród odbędzie się 11 czerwca 2013 na gali Employer Branding Stars, będącej zwieńczeniem konferencji HRcamp.
Chcesz zgłosić swoją firmę do konkursu? Napisz do nas na adres: ebstars@hrcamp.pl, a otrzymasz od nas formularz zgłoszeniowy!