Sieć Biedronka już dziś robi wszystko, aby jak najlepiej przygotować swoje sklepy do wakacji. Największy pracodawca w Polsce, zatrudniający już ponad 81 000 pracowników, zaprasza chętnych kandydatów do pracy w turystycznych miejscowościach, zlokalizowanych nad morzem, w górach i na Mazurach. Pracę wakacyjną będzie można podjąć od czerwca w atrakcyjnych lokalizacjach, m.in. w Międzyzdrojach, Władysławowie, Mrągowie, Mikołajkach lub Szczawnicy, ale aplikować można już teraz!
To już ósmy rok z rzędu, kiedy sieć Biedronka oferuje swoim pracownikom możliwość delegacji lub zatrudnia kandydatów zewnętrznych w ramach umowy zlecenia do pracy w popularnych turystycznie miejscowościach. Wszystko w celu utrzymania jak najwyższych standardów obsługi klientów w trakcie wakacyjnych szczytów zakupowych.
Dla nowo zatrudnionych Biedronka oferuje stawkę godzinową od 28,10 zł brutto, pracę w atrakcyjnej miejscowości turystycznej, zatrudnienie w ramach umowy zlecenia, a w wybranych lokalizacjach również nocleg i wyżywienie. To rozwiązanie pozwala na zdobycie doświadczenia u lidera branży handlowej w Polsce, a także na korzystanie z uroków miejscowości wypoczynkowej po pracy lub w dni wolne od niej. Pierwsi kandydaci zostaną zatrudnieni od czerwca – aplikacje można składać poprzez stronę www.pracawbiedronce.pl/praca-wakacyjna/. Aby uprościć proces rekrutacyjny, kandydaci nie muszą dołączać CV.
Możliwość połączenia pracy z wypoczynkiem mają również pracownicy Biedronki, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, którzy mogą skorzystać z letniej delegacji do jednego ze sklepów sezonowych. Poza standardowym wynagrodzeniem, mogą liczyć na dodatek w postaci uznaniowej premii miesięcznej, zależnej od wyników sklepu, a także nagrodę letnią. Dla osób zatrudnionych na stanowisku sprzedawca-kasjer w lipcu i sierpniu w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych wynosić ona będzie do 600 zł brutto miesięcznie. Otrzymają ją zarówno stali pracownicy kilkudziesięciu placówek w kurortach, jak i ci zatrudnieni, którzy zdecydowali się do nich dołączyć tylko na okres wakacji.
W wybranych przypadkach Biedronka gwarantuje pracownikom również zakwaterowanie lub pokrycie kosztów przejazdu, a także posiłek. Wyjazdy osób zatrudnionych w Biedronce realizowane są od połowy czerwca do końca sierpnia.
W tym szczególnym okresie letniego sezonu, jeszcze bardziej polegamy na sobie i działamy zespołowo. Miesiące wakacyjne w Biedronce to niezmiennie bardzo duże wyzwanie dla naszych sklepów – placówki zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów, którym chcemy zapewnić doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. W tym celu wspieramy zespoły, powiększając je o pracowników tymczasowych – w ubiegłym roku w samym regionie Koszalin zatrudniliśmy przez cały sezon blisko 1000 osób.
Joanna Bukała, Dyrektor HR Makroregionu w Biedronce
Tegoroczna kampania rekrutacyjna prowadzona jest w nowej odsłonie graficznej. Kampanię można zobaczyć w mediach społecznościowych – na Instagramie, Facebooku, YouTube i na Tik Toku – oraz w sklepach sieci Biedronka i na nośnikach outdoorowych. Twarzą kampanii są pracownicy Biedronki.
W wakacje Biedronka otwiera się również na studentów, którzy chcą odbyć 3-miesięczne płatne praktyki letnie. Jak co roku, w kwietniu rozpoczęła się rekrutacja do programu Owocne Wakacje, w którym praktykanci w Biurze Głównym w Warszawie oraz Biurach Regionu w całej Polsce codziennie będą zdobywać praktyczną wiedzę o branży retail. Biedronka oferuje praktykantom umowę zlecenie i atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne w wysokości od 4800 zł brutto, w zależności od liczby przepracowanych godzin. Rekrutacja trwa do końca maja. W trakcie praktyk studenci będą uczestniczyć m. in. w spotkaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, logistyki, budowy marki własnej oraz przekazywania informacji zwrotnej. Zrealizują także projekt pod okiem mentora. Po zakończeniu płatnych praktyk otrzymają certyfikat, a także będą mieli możliwość rozpoczęcia kariery w Biedronce.
Więcej informacji na profilu Biedronki na Instagramie #biedronkatomy http://www.instagram.com/biedronkatomy/, na którym m.in. rekruterka wraz z ubiegłoroczną praktykantką, a obecnie specjalistką ds. e-commerce odpowiada na pytanie, dlaczego warto być praktykantem Owocnych Wakacji, jak również na stronie: https://pracawbiedronce.pl/praktyki-letnie/.
W tym roku, z ofertą rekrutacyjną kierowaną do młodych będzie można zapoznać się podczas 3 popularnych wydarzeń muzycznych, których Biedronka została partnerem. Żółto-czerwone strefy największego pracodawcy w Polsce będzie można odwiedzić w ten weekend w Gdańsku, podczas Juwenaliów gdańskich, a także w dniach 23-25.05 na Juwenaliach poznańskich i w dniach 24-25.05 podczas Kortowiady w Olsztynie.
Biuro prasowe sieci Biedronka