HEINEKEN Global Shared Services wystartował z pierwszą kampania employer brandingową w Polsce

Pod koniec listopada wystartowała pierwsza kampania wizerunkowa skierowana do pracowników i kandydatów, którą prowadzi polski oddział HEINEKEN Global Shared Services. Główne hasło tej kampanii to „What Happens in Krakow Goes to the World.” Celem działań jest zwiększenie świadomości istotnej roli, jaką HEINEKEN odgrywa na rynku usług biznesowych w Krakowie oraz pokazanie jaki wpływ na całą organizację ma praca zespołu krakowskiego centrum.

 

HEINEKEN to najbardziej międzynarodowy browar na świecie, wiodący producent piw premium i bezalkoholowych oraz marek cydrowych. Od 2012 roku w Krakowie działa centrum usług biznesowych firmy. Obszary działalności HEINEKEN Global Shared Services obejmują finanse, technologię cyfrową, zarządzanie transportem, transformację biznesową oraz funkcje wsparcia. Z Krakowa obsługiwane są głównie centrala firmy w Holandii oraz browary zlokalizowane w Europie.

 

Celem kampanii „What Happens in Krakow Goes to the World” jest podkreślenie istotnej roli jaką pełni praca zespołu centrum dla skutecznego funkcjonowanie różnych browarów marki HEINEKEN oraz pokazanie roli firmy jako integralnego fragmentu międzynarodowej korporacji. Centrum usług biznesowych HEINEKEN jest zlokalizowane w mieście, które ma bogate doświadczenia związane z funkcjonowaniem sektora usług biznesowych i w kampanii położono również akcenty na znaczenie jakie ma działalność HEINEKEN Global Shared Services dla rozwoju tej gałęzi krakowskiej gospodarki. Kampania jest skierowana do osób, które chcą rozwijać karierę w obszarze księgowo-finansowym oraz IT.
Kampania ma charakter wielokanałowy. Współpraca z agencją Job’nJoy skoncentrowała się na opracowaniu głównego hasła, materiałów wizualnych (w tym key visuala kampanii) oraz strony internetowej. Partner odpowiada także za skoordynowane działania płatne.

 

Strona internetowa Heinekenkrakow.pl została stworzona w celu prezentacji ofert pracy, struktury zespołów oraz autentycznych świadectw pracowników. Kampania opiera się również na efektywnym wykorzystaniu performance marketingu, obejmującego media społecznościowe i sieć reklamową Google. Rozmowy niefiltrowane, czyli „Unfiltered Talks,” poprzez webcasty i podcasty, to kolejny element kampanii, pozwalający spojrzeć zza kulis na codzienne funkcjonowanie krakowskiego zespołu HEINEKEN Global Shared Services.
W ramach kampanii prezentowane są także fascynujące historie, takie jak „It could only be HEINEKEN Kraków”, czyli opowieść o historii firmy i jej przyszłości z perspektywy Akosa Magyari – szefa centrum. Pozostałe opowieści obejmują historię hub’u Digital & Technology, przyszłości finansów w Finance Hubie oraz pracy w nowym hubie Transport Management.
Jak zapowiada HEINEKEN Global Shared Services, to dopiero początek działań employer brandingowych organizacji na szerszą skalę. W przyszłym roku firma planuje kontynuować i rozwijać wprowadzone właśnie do swojej komunikacji pomysły oraz formaty.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0