KomunikacjaStrategiaWiedza

Napędzają nas ludzie, po prostu – ALDI startuje z kampanią employer brandingową

ALDI Polska rusza z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: Napędzają nas ludzie, po prostu. – Pokazuje ono, że napędzają nas ci, dla których pracujemy – nasi klienci oraz ci, z którymi współpracujemy na co dzień – nasi pracownicy – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska. Kampania oparta jest na 4 filarach: pewności, jakości, życzliwości oraz jutrze. Kampania wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie Internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.

 

Kampania employer brandingowa wspierać będzie otwarcia około 40 sklepów i nowego centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy. Głównym jej celem jest pokazanie realnego obrazu pracy w ALDI , gdzie świetnie odnajdą się osoby, które, podobnie jak obecni pracownicy napędzani są przez wartości takie jak: pewność, jakość, życzliwość i jutro.

 

Wszystkie te aspekty widoczne są w ALDI na co dzień – pewność zatrudnienia w międzynarodowej grupie ALDI Nord, nasza dbałość, zarówno o jakość sprzedawanych produktów, jak i jakość relacji pracodawcy z pracownikami. Jesteśmy życzliwi w naszych zespołach, życzliwość opisuje też nasz stosunek do klientów. Jutro to słowo klucz naszej komunikacji, które związane jest z transformacją ALDI i naszą ambicją tworzenia nowej wizji handlu. Napędzają nas ludzie, po prostu – to dla nich i z nimi tworzymy nasz biznes – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich ALDI Polska.

 

Potwierdzeniem aktywności ALDI w obszarze budowania wizerunku pracodawcy jest również fakt, że sieć pozytywne przeszła proces weryfikacji i znalazła się w gronie laureatów ogólnopolskiego programu Best QualityEmployer 2021. W swojej kampanii ALDI pokazuje prawdę o pracy w branży retail, która być może nie zawsze jest łatwa, ale dzięki życzliwym ludziom ci, którzy zdecydują się dołączyć do zespołu ALDI, znajdą w nim swoje miejsce na dłużej. Siłą przekazu kampanii jest pokazanie wpływu, jaki każdy pracownik wywiera na doświadczenia klienta oraz na sukces i rozwój całej firmy.

 

Wypracowane filary komunikacji są wynikiem strategii employer brandingowej opartej na badaniach wewnętrznych. Polska strategia lokalizuje założenia strategii międzynarodowej grupy ALDI Nord. Partnerem w tworzeniu strategii był Employer Branding Institute. Agencją wspierającą tworzenie kreacji wizualnych jest agencja GROW.

 

O ALDI

ALDI w Polsce posiada 183 sklepy i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcejnawww.aldi.pl

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0