ALDI dociera do profesjonalistów i rozpoczyna swoją działalność na LinkedIn

ALDI Polska uruchamia oficjalny profil na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne, ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil zgromadził ponad 1400 obserwujących. Utworzenie profilu na LinkedIn to kolejne działanie ALDI w Social Mediach po uruchomieniu w 2020 r. Instagrama oraz 2019 r. oficjalnego profilu na Facebooku.

 

Głównym celem wprowadzenia profilu LinkedIn jest budowanie wizerunku i promowanie ALDI jako pracodawcy godnego zaufania, odpowiedzialnego społecznie oraz tworzącego przyjazne miejsce pracy. Dzięki tym działaniom sieć chce zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki w środowisku biznesowym oraz wśród poszukujących pracy. ALDI to ludzie dlatego na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników, ich historie oraz autorskie wypowiedzi. Sieć przedstawi również swoje zespoły i ekspertów, dumnych z pracy w firmie z ponad 100 letnią tradycją i historią. LinkedIn będzie również miejscem, w którym obserwujący dowiedzą się więcej o samej marce, jej historii, rozwoju ale również o bieżących informacjach dotyczących jej działalności. Nie zabraknie treści dotyczących odpowiedzialności społecznej oraz zrównoważonego rozwoju, a także eksperckiej wiedzy w odniesieniu do trendów w branży retail.

 

Naszym założeniem strategicznym jest budowanie świadomości marki w nowym kanale i kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i wartej lepszego poznania. Swoją aktywnością w tym kanale chcemy odpowiedzieć na potrzeby osób, które na LinkedIn poszukują przyjaznego miejsca pracy, ale również informacji o rynku i trendach w branży retali. Na naszym kanale coś dla siebie znajdą zarówno kandydaci, profesjonaliści z branży i miłośnicy kreatywnej komunikacjiwyjaśnia Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI Polska.

 

Portal LinkedIn to doskonałe miejsce, by budować wizerunek pracodawcy. Poprzez szczerą, otwartą i autentyczną komunikację chcemy zwiększać świadomość i rozpoznawalność marki wśród potencjalnych kandydatów jak również zadbać o satysfakcję obecnych pracowników. Naszym głównym założeniem jest oddanie głosu naszym pracownikom, którzy kształtują naszą firmę i są naszą wizytówką – mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Działu Rekrutacji ALDI Polska – LinkedIn dodatkowo umożliwia pokazanie tej strony działalności firmy, która nie jest widoczna na co dzień. A to jest bardzo ważny aspekt dla kandydatów i przyszłych pracowników. Jestem przekonany, że zaskoczymy obserwujących wieloma faktami i historiami. Mam również nadzieję, że poznanie nas będzie pasjonującym doświadczeniem w takim samym stopniu, jak praca w naszej organizacjiwyjaśnia Łukasz Góralczyk.

 

Cała koncepcja wizualna profilu została zaprojektowana w taki sposób, aby odróżnić sieć od innych podmiotów z branży retail. ALDI stawia przede wszystkim na ciekawe rozwiązania graficzne, zarówno w zakresie formy, kolorystki jak i samych treści. Poprzez swoje działania w Social Mediach ALDI zaprasza wszystkich zainteresowanych do wejścia w interakcję z marką. Posty ALDI na LinkedIn pojawiać się będą kilka razy w tygodniu.

 

Profil ALDI na LinkedIn to kolejny profil marki w Social Mediach. W 2019 roku ALDI uruchomiło swój fanpage na Facebooku, który śledzi ponad 40 tysięcy odbiorców, a w 2020 roku sieć weszła na Instagram gdzie zgromadziła niemal 7 tysięcy obserwujących. Profil ALDI Polska na LinkedIn dostępny jest pod adresem: ALDI Polska: LinkedIn

 

ALDI w Polsce posiada 175 sklepów i zatrudnia blisko 3500 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

 

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. WięcejnaWWW.aldi.p

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0