Konkurs Employer Branding Excellence Awards 2018

7 czerwca w Warszawie odbyła się konferencja Employer Branding Summit 2018. Już po raz siódmy praktycy i miłośnicy employer brandingu mogli się spotkać na najważniejszym branżowym wydarzeniu w Polsce. Zwieńczeniem konferencji była Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018, w czasie której zostały wręczone nagrody i wyróżnienia dla pracodawców, którzy zrealizowali najlepsze projekty EB.

Konferencja EB Summit, organizowana przez HRM Institute, jest dla osób zajmujących się budowaniem marki pracodawcy w różnych aspektach okazją do poznania najnowszych trendów, narzędzi ułatwiających codzienną pracę i najlepszych praktyk, a także do wymiany doświadczeń i znalezienia inspiracji do własnych działań. W czasie konferencji mogliśmy poznać premierowe wyniki badania Employer Branding w Polsce 2018, które w sposób kompleksowy pokazuje jak wygląda branża EB w Polsce – jak się zmienia na przestrzeni lat i jakie wyzwania przed nią stoją. Raport z badania będzie do pobrania od 15.06. ze strony www.ebsummit.pl.

Kogo mogliśmy posłuchać?

Konferencja to okazja do posłuchania ekspertów i praktyków z zakresu budowania marki pracodawcy. Key note speakerem konferencji był Richard Mosley (Universum), światowy autorytet z dziedziny employer brandingu, który opowiedział o sztuce komunikowania się z kandydatami i pracownikami.  Anna Macnar (HRM Institute), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania) i Grzegorz Miłkowski (Contenthouse) pokazali narzędzia przydatne w pracy EB’owca. Dobrymi praktykami na przykładzie własnych organizacji podzieliły się Agata Białkowska-Samul (IKEA), Marta Zwolińska (Future Processing) oraz Kasia Zadrożna (AmRest).

Gala konkursu EBEA 2018

Konferencję zwieńczyła Gala konkursu EBEA 2018. Przyznano 7 statuetek w 7 kategoriach oraz aż 27 wyróżnień, co jest dowodem na coraz większe zainteresowanie i aktywność firm w dziedzinie zarządzania wizerunkiem pracodawcy, a także wysoki poziom samych prac. I to nie tylko tych stworzonych przez globalne marki, które mają w Polsce swoje oddziały, ale także przez mniejsze organizacje. Uczestnicy Gali mieli możliwość obejrzenia krótkich prezentacji na temat nagrodzonych projektów, które przedstawiali sami nagrodzeni.

O konkursie

Do konkursu zgłoszono łącznie 127 projektów, blisko o połowę więcej niż w roku ubiegłym. „Jury nie miało łatwego zadania – większość projektów miało ogromny potencjał. Założeniem konkursu jest wyróżnienie firm i zespołów osób, które dbają o wizerunek organizacji  w oczach byłych, aktualnych i przyszłych pracowników. Cieszy mnie fakt, że firmy które weszły na drogę EB już jakiś czas temu, konsekwentnie kontynuują swoje działania i robią to rewelacyjnie. Ponadto poprzez prezentację najlepszych projektów podczas Gali chcemy pokazać przykłady warte naśladowania, które często mogą sprawdzić się na innym gruncie. Mam nadzieję, że długofalowo przyczyni się to do rozwoju całej branży employerbrandingowej w Polsce, a zielone światło dla EB zapali się w nowych miejscach” – mówi Anna Macnar, CEO HRM Institute, organizatora Konkursu.

 

Lista nagrodzonych:

Strategia Employer Branding
Zwycięzca: IKEA Retail

Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska

Wyróżnienie: Roche Polska

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

Wyróżnienie: Arla Global Shared Services Gdańsk

Kampania Rekrutacyjna Offline
Zwycięzca: Lidl Polska

Wyróżnienie: ABB Business Services

Wyróżnienie: Daftcode

Wyróżnienie: Motorola Solutions Systems Polska

Wyróżnienie: Roche Polska

Kampania Internetowa
Zwycięzca: Future Processing

Wyróżnienie: PwC Polska

Wyróżnienie: mBank

Wyróżnienie: IKEA Retail

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

 

Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
Zwycięzca: VELUX Polska

Wyróżnienie: Future Processing

Wyróżnienie: Grupa Pracuj

Wyróżnienie: Nationale-Nederlanden

Wyróżnienie: PKN Orlen

 

Innowacja Employer Branding
Zwycięzca: PwC Polska

Wyróżnienie: Infosys Poland

Wyróżnienie: Daftcode i Indoorway

Wyróżnienie: Accenture

Wyróżnienie: Capgemini Polska

 

Film rekrutacyjny / wizerunkowy
Zwycięzca: Future Processing

Wyróżnienie: PwC Polska

Wyróżnienie: Tooploox

Wyróżnienie: mBank

 

Strona/zakładka kariery / Landing page

Zwycięzca: FreshMail

Wyróżnienie: e-Point

Wyróżnienie: AmRest

Wyróżnienie: Leroy Merlin Polska

Wyróżnienie: Siili Solutions

 


Organizator: HRM Institute

Patron Honorowy: Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej

Patroni medialni: SSC Heroes, Konfederacja Lewiatan, PulsHR.pl, employerbranding.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, GoldenLine

Partnerzy: Brand24, Health Desk, Daily Fruits

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      Share This
      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled