Zwycięzcą konkursu realizowanego w ramach kampanii #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. prowadzonej przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami przy współpracy BFS Group został student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – Kacper Troć, który otrzymał nagrodę w wysokości 5 tys. zł. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie w dowolnej formie artystycznej zaprezentować zalety pokolenia Y.
Celem konkursu, który trwał od 30 marca do 30 kwietnia br., było zachęcenie przedstawicieli generacji Y do zaprezentowania swojego pokolenia – wbrew krążącym na jego temat stereotypom – z jak najlepszej strony: jako osoby aktywne, ciekawe, oryginalne i ambitne. Zadanie konkursowe brzmiało: Zaprezentuj Ygreków jako pokolenie pełne zalet – pracujące i odpoczywające z pasją. Pracę można było wykonać w dowolnej formie artystycznej. Kapituła konkursu oceniała kreatywność, walory artystyczne i adekwatność tematu.
Według Kapituły zadaniu konkursowemu najlepiej sprostał Kacper Troć, prezentując przekrojowy obraz Ygreków w filmie, który stał się dla niego przepustką do wygrania nagrody głównej w wysokości 5 tys. zł. Laureatkę drugiego miejsca – Kamilę Wronkowską – wyróżniono tabletem Samsung Galaxy Tab pro, a nagrodę za miejsce trzecie – słuchawki urBeats Beats by Dr. Dre otrzymał Mateusz Rojecki, który w ramach pracy konkursowej zaprojektował i zrealizował stronę www.jestemygrekiem.pl. Przedstawiciele Kapituły podkreślają, że wyłonienie zwycięzcy nie należało do łatwych zdań. – Jesteśmy pod wrażeniem skali oraz różnorodności i poziomu prac konkursowych. Wśród zgłoszeń znalazły się zarówno zdjęcia, filmy, opisy, grafiki, jak i wiersze, bajki, a nawet wyróżniona przez nas strona internetowa. Większość z tych prac wymagała od autorów ogromnej pomysłowości, zaangażowania i dużego nakładu pracy, co jednoznacznie potwierdza, że przedstawiciele pokolenia Y to osoby pełne energii i pasji – komentuje Mariola Raudo, HR Business Partner z Nestlé Polska.
Konkurs był prowadzony w ramach kampanii #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. realizowanej przez PSZK przy współpracy BFS Group. Kampania ma na celu przedstawienie młodych ludzi wkraczających na rynek pracy – Ygreków, zarówno z perspektywy samych Ygreków, jak i z perspektywy pracodawców, a także zachęcenie młodego pokolenia oraz pracodawców do budowania wzajemnej relacji i efektywnej współpracy podczas staży i praktyk. Mecenasami Kampanii są: Grupa Żywiec, Nestlé, Orange i PZU. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.stazeipraktyki.pl oraz na profilu Staże i praktyki na portalu Facebook.
Zwycięskie prace konkursowe:
I miejsce:
II miejsce:
III miejsce:
www.jestemygrekiem.pl
Źródło: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami