W minioną sobotę – 25 października 2014 roku ruszyły Menedżerskie Studia Employer Branding, których organizatorem są Akademia Leona Koźmińskiego i Employer Branding Institute. Pomimo wczesnej godziny na pierwszy zjazd z najdalszych zakątków Polski, przybyła cała 20-stka przyszłych menedżerów wizerunku pracodawcy.
Pierwszy zjazd był przede wszystkim okazją do integracji uczestników, poznania uczelni i wyzwań, które czekają na drodze do dyplomu. Nie zabrakło oczywiście ciekawych zajęć merytorycznych, w które obfitowały będą kolejne zjazdy.
Ideą organizatorów jest prowadzenie kierunku kształcącego najlepszych w Polsce specjalistów z zakresu strategicznego zarządzania marką pracodawcy. Sądząc po programie studiów i doświadczonej kadrze wykładowców jest to cel zupełnie realny.
Współczesny Employer Branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marką pracodawcy, skupionego na realnym zysku, który potrafimy zaprezentować zarządowi. Często wymaga to trudnych decyzji, umiejętności angażowania menedżerów liniowych i współpracy między różnymi obszarami organizacji. Nie jest to zadanie łatwe – mówi Barbara Zych, CEO w Employer Branding Institute, Kierownik Studiów Menedżerskich Employer Branding na Akademii Leona Koźmińskiego.
Redakcja HRstandard.pl będzie śledziła i relacjonowała dla Was na bieżąco kolejne zjazdy.