Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Make It Mean It More – storytelling w budowaniu wizerunku pracodawcy

ID-100248226Każda firma, która poważnie myśli o budowaniu wizerunku pracodawcy, w pewnym momencie staje przed ważnym zadaniem – zbudowaniem kampanii, która najlepiej pokaże z trudem budowane EVP (Employer Value Proposition). A przy okazji będzie na tyle uniwersalna, żeby jej hasło i założenia można było wykorzystać na całym świecie. Jak przeprowadzić taki proces? Czasem to zadanie jak z kosmosu… albo z Marsa.
 
 
 
 
 
 
 
O kampanii MARSa „Make It Mean More” i storytellingu w służbie rekrutacji, a co najważniejsze – o efektach przeprowadzonej kampanii przeczytacie więcej w najnowszym bezpłatnym Raporcie Rekrutacja i Employer Branding już na portalu.
 
Całość artykułu dostępna w Raporcie Rekrutacja i Employer Branding 2014 do pobrana TUTAJ
 
 
Image courtesy of ratch0013/FreeDigitalPhotos.net
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0