Raport Rekrutacja i Employer Branding 2014 już dostępny do pobrania

Raport 220W tegorocznym wydaniu Raportu Rekrutacja i Employer Branding będziecie mogli zobaczyć jakimi sposobami zdobywa się serca kandydatów, w jaki sposób wyławia się perełki wśród studentów i jakie nowinki wprowadzają organizacje aby zbudować wizerunek idealnego pracodawcy. Mamy nadzieję, że opisane case studies staną się źródłem inspiracji do codziennej pracy.
 
 
 
 
 
 
 
 
Co znajdziecie w Raporcie?
 
Mamy dla Was ciekawy artykuł, przygotowany przez Isobar Polska wchodzący w skład Dentsu Aegis Network, o łaziku, o którym mogliście usłyszeć podczas konferencji Warszawskie Dni Rekrutacji 2014. Przeczytacie tam również o innowacyjnej kampanii Local Heroes, czyli o projekcie, a w zasadzie wernisażu profesjonalnych zdjęć pracowników przedstawiających ich z ich pasjami.
 
Poznacie sekrety PwC w pozyskiwaniu młodych, zdolnych kandydatów. Dowiecie się jakimi kanałami i metodami do nich docierają, jak pozyskują ich uwagę i sprawiają, że absolwenci pragną być częścią organizacji.
 
Credit Agricole uchyla rąbka tajemnicy swojego innowacyjnego programu rozwojowego Career Ahead, który umożliwia zdobycie ogromnej wiedzy i doświadczenia, dzięki czemu jego uczestnicy stają się specjalistami.
 

 
Infosys prezentuje swój sposób rekrutacji na rynkach międzynarodowych, zwraca uwagę na przygotowanie odpowiedniego zaplecza, odpowiedź na oczekiwania kandydatów z odległych części świata. Dowiemy się jak ważny w procesie rekrutacji jest wizerunek Polski i stworzenie odpowiedniego zaplecza dla kandydatów.
 
MARS stworzył kampanię employer brandingową opierającą się na storytellingu. Z czytelniakmi Raportu dzieli się efektami i dobrymi praktykami przeprowadzonej kampanii.
 
Dowiecie się również, na jaki nietypowy sposób wpadło Nestlé Polska w celu pozyskania kandydatów o odpowiednich kompetencjach i zainteresowaniach zawodowych. Zdradzimy tylko, że jest to konkurs. O szczegółach opowie Agnieszka Piskała, Starszy Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A. koordynatorka I i III edycji konkursu NHW, oraz Katarzyna Zadka, Specjalista ds. Żywienia Nestlé Polska S.A. i koordynatorka II edycji konkursu NHW.
 
Oprócz tego znajdziecie również artykuły przygotowane przez UBS, State Street Bank, Randstad, GoldenLine, Amrest
 

 

Bezpłatny Raport Rekrutacja i Employer Branding 2014 dostępny jest pod tym linkiem:
http://ebinst3.pro-linuxpl.com/oldhrs/raport-rekrutacja-2014/

 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0