Do 1 września 2013 r. trwa rekrutacja na roczne studia podyplomowe „Employer branding”, które Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie przygotował we współpracy z polskimi praktykami biznesu. Studia zostały objęte patronatem przez redakcje HRstandard oraz Employer Branding Institute
Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR-u.
Celem studiów jest wykształcenie ekspertów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR. W trakcie 198 godzin zajęć zostanie zrealizowanych 28 przedmiotów prowadzonych przez 25 wykładowców w 4 głównych blokach tematycznych. Warsztaty i konwersatoria będą prowadzone przez polskich praktyków biznesu – przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.
Szczególny nacisk zostanie położony na budowaniu relacji studentów z praktykami biznesu oraz na podnoszeniu ich umiejętności z zakresu prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, nowoczesnego zarządzania rekrutacją i selekcją, e-HR, zarządzania talentami, rozwojem i różnorodnością, a także prowadzenia badań, przygotowywania strategii i realizacji kampanii rekrutacyjnych z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi internetowych i mobilnych.
Więcej informacji o studiach „Employer branding”znajdą Państwo na stronie : www.employerbranding.edu.pl