Gdzie w internecie szukać studentów i absolwentów? Jak stworzyć profil behawioralny naszych kandydatów? Jakie badania na grupie docelowej warto brać pod uwagę? Jakie narzędzia będą efektywne w komunikacji z Twoją grupą talentów? Czy lepiej zrobić dzień otwarty czy warsztaty dla studentów? Jakich błędów unikać na targach pracy? Jak komunikować się z pokoleniem net generation w social media? Czy profile pracodawców są skuteczne? Jak zbudować społeczność talentów wokół Twojej marki?
Odpowiedzi m.in. na powyższe pytania wypracujesz podczas warsztatu:
MARKETING REKRUTACYJNY W GRUPIE STUDENTÓW I ABSOLWENTÓW
Termin: 22-23.01.2013, Warszawa, Moduł Narzędzia, warsztat V
Trener: Łukasz Trzeszczkowski, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Danone Polska
Zagadnienia, które zostaną podjęte podczas warsztatu:
– Rynek pracy a cele marketingu rekrutacyjnego;
– Identyfikacja pożądanych kandydatów (grup docelowych);
– Analiza marki pracodawcy w grupie docelowej;
– Badanie aktywności grup docelowych;
– Dobór kanałów komunikacji z kandydatami i narzędzi dotarcia;
– Omówienie narzędzi marketingu rekrutacyjnego (strony kariery, blogi, social media, profile pracodawców, ogłoszenia rekrutacyjne, konkursy, video, fora internetowe, seo, sem, targi pracy, drzwi otwarte, programy stażowe, programy alumni);
– Wybór i analiza optymalnych narzędzi w grupie studentów i absolwentów;
– Zaprojektowanie kampanii skierowanej do wybranej grupy studentów i absolwentów;
>> ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ<<
Warsztat poprowadzi:
Łukasz Trzeszczkowski, Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Danone Polska
Absolwent toruńskiego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika i aktywny Alumni AIESEC Polska. Od ponad 4 lat zajmuje się budowaniem wizerunku pracodawcy, pracował również w obszarze komunikacji wewnętrznej i budowania zaangażowania pracowników. Współtworzył i prowadzi m.in. profil Praca@Danone na Facebooku oraz popularne warsztaty “Biznes w Praktyce” dla studentów i absolwentów z pierwszym doświadczeniem w biznesie. Wcześniej pracował w Unileverze, gdzie tworzył m.in. obecną stronę karierową firmy oraz międzynarodową grę biznesową UnileverGame.com. Prywatnie – pasjonat fotografii sportowej, w szczególności żużlowej.
Organizatorem warsztatów jest Employer Branding Institute – jedyna organizacja w Europie Środkowej, posiadająca kompleksowy system certyfikacji specjalistów EB i firm szkolących swoich pracowników! Warsztaty Employer Branding prowadzone są od 2010 roku. Klientami Employer Branding School są najwięksi pracodawcy w Polsce. Zapraszamy do kontaktu na www.ebinstitute.pl