Zaproszenie na Forum Dyrektorów HR

Kryzys ekonomiczny był testem dla działów personalnych. Po latach pracy nad wdrożeniem strategii employer brandingu, budowaniem zaangażowania czy kultury przywództwa, które wymuszał na pracodawcach rynek pracownika przyszła kolej na ich weryfikację. Jak skuteczni okazali się liderzy? Czy employer branding był efektywny nawet w trudnych ekonomicznie czasach? Czy rzeczywiście HR sprawdził się jako partner dla biznesu? Okazuje się, że nowe otoczenie ekonomiczne ukazało prawdziwe oblicze HRu, a dla wielu firm test nie wypadł pomyślnie.


Forum Dyrektorów HR organizowane przez Blue Business Media, które odbędzie się w dniach 25-26.09.2012 w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie  to strategiczne spotkanie osób odpowiedzialnych za kształtowanie całościowej polityki HR. Przez staranny dobór tematów wskazanych przez Państwa, Forum jako jedyne na rynku umożliwi wymianę doświadczeń oraz konfrontację własnych rozwiązań w zakresie najbardziej palących wyzwań dla działów personalnych.


NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA:

  • Trendy rynkowe vs. trendy HR – najważniejsze wyzwania i kierunek zmian
  • Zarządzanie Talentami i sukcesją jako synonim HRu w obecnych czasach
  • Zarządzanie rozwojem pracownika: od systemu kompetencji i zarządzania wynikami do spójnego systemu ocen
  • Rola przywództwa w pracy Dyrektora ZZL oraz skuteczne modele przywództwa w firmie
  • Zarządzanie wielonarodowościowym zespołem jako wyzwanie HR w obecnych czasach
  • Uczelnie jako partnerzy biznesowi firmy – jak uchronić się przed brakiem kompetencji

Wśród Prelegentów m.in.:
Maria Wyżga, Dyrektor Personalny dla Polski, Ukrainy i Europy Płd-Wsch, Provimi Polska, Cezary Mączka, Członek Zarządu, Medicover, Małgorzata Milczarek, Dyrektor ds. Personalnych, Pfizer Polska, Małgorzata Bartler, Dyrektor Personalny, P4, Liwia Kwiecień, Managing Director Human Resources, Europejski Fundusz Leasingowy, Robert Bębenek, Dyrektor ds. Rozwoju i Rekrutacji, Grupa Żywiec, Elżbieta Gołąb, Dyrektor Personalny, Tesco Polska, Marzena Grzonkowska – Przyklęk, European HR Manager, Jabil Circuit, Paweł Bulanda, Prezes, InConsulting, Stanisław Wojnicki, Dyrektor Zarządzający, Departament Zarządzania Kadrami, Kredyt Bank, Anna Borzeszkowska, Head of Compensation & Benefits & Mobility for EMEA, International Paper Kwidzyn, Przemysław Stalica, Dyrektor Zarządzający, Departament Rozwoju Zasobów Ludzkich, PEKAO, Anna Dobieszewska, Konsultant, Anna Dębicka-Rasiak, Dyrektor Personalny, Imperial Tobacco, Maciej Rosa, Partner Zarządzający, InConsulting, Daniel Giejbatow, HR Manager, P4, Aldona Klimkiewicz, Zastępca Dyrektora, Medicover


Koszt udziału:
2995 PLN + VAT przy rejestracji do dnia 3 sierpnia 2012 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 17 sierpnia 2012 r.
3495 PLN + VAT przy rejestracji do dnia 31 sierpnia 2012 r. i płacie pełnej kwoty do dnia 14 września 2012 r.
3995 PLN + VAT przy rejestracji po 31 sierpnia 2012 r. bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu 14 września 2012 r.


Szczegółowe informacje:

Paulina Pyc
tel.: (12) 350 54 00
e-mail: paulina.pyc@bluebusinessmedia.com
www.bbm.pl

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0