Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Rozdanie nagród Employer Branding Stars już 13 czerwca!

Działania firm w zakresie budowania wizerunku pracodawcy z roku na rok są w Polsce na coraz wyższym poziomie, zarówno pod kątem przygotowania strategii, jej efektywności oraz jakości kreacji. Uhonorowaniem starań  firm w tym zakresie będzie wręczenie pierwszych w Polsce nagród Employer Branding Stars. Organizatorem konkursu jest HRstandard.pl – największy portal HR w Polsce, natomiast partnerem konkursu jest Employer Branding Institute.


Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od stycznia 2011 do marca 2012. Do konkursu zaproszeni zostali pracodawcy realizujący najlepsze kampanie employer branding, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Kampanie zostaną ocenione przez niezależny zespół jury, składający się z ekspertów employer brandingu, komunikacji, PR, HR i marketingu. Sama idea i założenia konkursu powstały już w 2010 roku. Jednak dopiero rok ubiegły, w wyniku znacznego wzrostu roli employer brandingu w polskich organizacjach, pozwolił na zebranie wystarczającej liczby całościowych i mierzalnych kampanii, potrzebnych do rozpisania konkursu. Mamy nadzieję, że idea nagradzania pracodawców za strategiczne podejście do employer branding na stałe wpisze się w polski rynek pracy i będzie wyznacznikiem standardów w tym obszarze – komentuje Barbara Zych, pomysłodawczyni konkursu.


Rozdanie nagród odbędzie się 13.06.2012 r. podczas konferencji HRcamp, poświęconej rewolucjom w rekrutacji. Patronat medialny nad konkursem objęli: Money.pl, PRoto.pl, Marketing przy kawie, Marketingowiec.pl, MARKETER+, Nowoczesna Firma oraz GoldenLine.

Nagrody przyznawane są w 6 różnych kategoriach oraz w kategorii specjalnej. Lista nominowanych firm w poszczególnych kategoriach:

•    Najlepsza kampania employer branding:
Bank Citi Handlowy, British American Tobacco, Ernst & Young, Grupa Żywiec, MARS, Novartis, PwC, PZU, Reckitt Benckiser, Orange

•    Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding
Bank Citi Handlowy, BRE Bank, Grupa Żywiec, NUTRICIA, K2 Internet

•    Najlepsza strona kariery
BGŻ, BRE Bank, British American Tobacco, Eurobank, Grupa Żywiec, Novartis, Pracuj.pl, PZU, Orange

•    Najlepsze ogłoszenie/profil rekrutacyjny
Ernst & Young, K2 Internet

•    Najlepsze wykorzystanie social media
Danone, Ernst & Young, K2 Internet, MARS, NUTRICIA, Sii

•    Najlepsze wydarzenie offline
BRE Bank, Danone, Deloitte, Ernst & Young, Eurobank, Jeronimo Martins Dystrybucja, PZU


Wyróżnienie specjalne zostanie przyznane 13 czerwca, w czasie rozdania nagród zwycięzcom konkursu.

Który pracodawca świecił w tym roku najjaśniej?

Dowiedz się 13 czerwca!

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0