Jak wyznaczać EVP (Employment Value Proposition) dla organizacji? Jak analizować konkurencję i wyznaczać grupy docelowe dla marki pracodawcy?
Jak z punktu widzenia zarządzania projektem wygląda proces przygotowania planu kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych? Jak zapewnić efektywną komunikację kampanii wewnątrz firmy?
Jak optymalizować koszty kampanii? Jak zmierzyć ROI z prowadzonych działań?
Odpowiedzi na te pytania wypracujesz podczas najlepszych na rynku warsztatów strategicznych organizowanych przez Employer Branding Institute!
Ponadto, jako uczestnik warsztatów otrzymasz bezpłatny udział w Konferencji HRcamp, która odbędzie się 13 czerwca w Warszawie!
Warsztat I: Tworzenie strategii działań employer branding , 11.06. 2012, Warszawa
Warsztat II: Realizacja kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych, 12.06.2012, Warszawa
Warsztat poprowadzi Piotr J. Langer, Dyrektor ds. Marketingu Personalnego Grupy UniCredit!
Odpowiada za strategię i wdrożenie praktyk z zakresu marketingu personalnego banku na poziomie globalnym. Jednocześnie jest pracownikiem UniManagement – centrum rozwoju przywództwa UniCredit. Dołączył do Grupy w roku 2006, pracując z ramienia Banku Pekao SA nad rozwojem programów dla kadry menedżerskiej i talentów, programów studenckich, marketingu personalnego, badań satysfakcji pracowników oraz nad wdrożeniem nowego modelu usług HR (funkcje: HR BP, SSC i centrów eksperckich). Wcześniej zaangażowany w rozwój środowiska akademickiego, m.in. jako przedstawiciel Komisji Europejskiej i Ministerstwa Szkolnictwa Wyższego przy wdrażaniu Systemu Bolońskiego w Polsce.