W dniach 25-26.10.2011 roku w Warszawie odbędzie się „Konferencja Employer branding – Jak skutecznie przyciągać specjalistów”.
Warto wziąć udział w konferencji, aby dowiedzieć się:
– Czym tak naprawdę jest employer value proposition i czy organizacja może bez niego funkcjonować – co wyjaśni Maria Zakrzewski, Prezes Zarządu, Szef Zespołu Badań, Great Place to Work Institute Polska
– Jak zaplanować strategię employer brandingową w zależności od branży i profilu firmy – o czym opowiedzą, na przykładzie własnych doświadczeń, Izabela Niewirowska, Dyrektor Personalna, CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) oraz Elżbieta Gołąb, Dyrektor Personalna, Tesco Polska
– Jak świadomie budować markę pracodawcy w Internecie i jak mierzyć efekty kampanii przy użyciu social media – co wytłumaczy Łukasz Misiukanis, Prezes Zarządu, Socializer SA
– Co bardziej szkodzi pracodawcy – hałas w mediach czy szepty na korytarzach i jak odbudować wizerunek po sytuacji kryzysowej – powie Maciej Topolski, Menadżer ds. Relacji Publicznych, PL. 2012 Sp. z o.o
Kto powinien wziąć udział w konferencji:
– Wszyscy, którym zależy na kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy zarówno na rynku pracy, jak i wewnątrz organizacji, w szczególności:
– Członkowie Zarządu ds. Personalnych, Członkowie Zarządu ds. Komunikacji Korporacyjnej
– Managerowie ds. Employer Brandingu
– Dyrektorzy i Kierownicy działów Human Resources, Rozwoju Organizacji, Rekrutacji
– Dyrektorzy i Kierownicy Działów Public Relations, Komunikacji Korporacyjnej/Wewnętrznej
– Rzecznicy Prasowi
– Specjaliści ds. Rozwoju Talentów
Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie konferencje.pb.pl