„Śniadanie HR z SAZ” to możliwość pozyskania specjalistycznej wiedzy oraz dyskusji w gronie interesujących osobowości, zarówno ze środowiska agencji rekrutacji i doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu, jak i specjalistów z obszaru HR, rynku pracy, zarządzania oraz innych dziedzin.
Temat najbliższego spotkania: „Jak motywować zespół agencji rekrutacyjnej?”
Jako gość specjalny wystąpi Wojciech Michałek, uznany ceniony konsultant HR i trener biznesu. Praktyk z ponad 15 – letnim stażem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania przedsiębiorstwami oraz restrukturyzacji firm. Specjalizuje się w obszarze tworzenia i wdrażania strategii i polityki HRM, budowy i zarządzania systemami: motywacyjnymi i wynagrodzeń, ocen okresowych, kompetencyjnymi, szkoleniowymi, a także zarządzania zmianą, zarządzania projektami, umiejętności kierowniczych.
Na spotkaniu dowiedzą się Państwo :
- Czym jest motywacja zewnętrzna i wewnętrzna?
- Co wpływa na poziom motywacji pracowników?
- Czy można stymulować motywację?
- Poczucie satysfakcji a motywacja pracowników?
- Jak przeprowadzić badanie motywacji pracowników?
- Czy można motywować systemowo?
Dyskusję poprowadzi Dominika Staniewicz, Członek Zarządu SAZ.
Zapraszamy już w środę, 20 kwietnia 2011 o godz. 9.30 do restauracji Bordo przy ul. Nowy Świat 5 (okolice Placu Trzech Krzyży) w Warszawie.
Spotkanie dedykowane jest kadrze zarządzającej i właścicielom:
- agencji rekrutacji i doradztwa personalnego
- agencji pracy tymczasowej
- firm outsourcingowych
Koszt udziału (obejmuje poczęstunek: śniadanie w formie szwedzkiego stołu):
Członkowie SAZ: 35 zł brutto
Pozostali uczestnicy: 100 zł brutto
Liczba miejsc ograniczona (30)
Zgłoszenia i informacje
Agnieszka Wójcik
tel. 502 415 246