Jak zbudować strategię agencji rekrutacyjnej? – zaproszenie

W imieniu Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia zapraszamy na kolejne z cyklu spotkań, których ideą jest integracja środowiska, przekazywanie informacji, nowinek branżowych i inspiracji oraz inicjowanie ważnych dla środowiska agencji zatrudnienia debat – zawsze z udziałem interesujących gości!

„Śniadanie HR z SAZ” to możliwość pozyskania specjalistycznej wiedzy oraz dyskusji w gronie interesujących osobowości, zarówno ze środowiska agencji rekrutacji i doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu, jak i specjalistów z obszaru HR, rynku pracy, zarządzania oraz innych dziedzin.

Temat najbliższego spotkania: „Jak zbudować strategię agencji rekrutacyjnej?”

Jako gość specjalny wystąpi Marcin Fidecki, uznany ceniony konsultant specjalizujący się w projektach strategii biznesowej.

Na spotkaniu dowiedzą się Państwo :
·         Co jest charakterystyczne pod względem strategicznym na rynku usług rekrutacyjnych?
·         Jakie wyzwania stoją przed firmami w branży rekrutacyjnej?
·         Jak się odróżnić się od konkurencji?
·         Praktyczna ścieżka budowania strategii dla firmy rekrutacyjnej
·         Mapowanie strategii – warsztaty wspierające decyzje strategiczne

Dyskusję poprowadzi Dominika Staniewicz, Członek Zarządu SAZ, która przedstawi case study agencji, które opracowały i wprowadziły profesjonalną strategię.

Więcej o prelegentach poniżej.

Zapraszamy już w czwartek, 27 stycznia 2011 o godz. 9.00 do You and Me Bar przy ul. Żurawiej 6/12 w Warszawie.

Spotkanie dedykowane jest kadrze zarządzającej i właścicielom:
·         agencji rekrutacji i doradztwa personalnego
·         agencji pracy tymczasowej
·         firm outsourcingowych

Koszt udziału (obejmuje poczęstunek: śniadanie w formie szwedzkiego stołu):
Członkowie SAZ: 35 zł brutto
Pozostali uczestnicy: 100 zł brutto
Liczba miejsc ograniczona (30)

Zgłoszenia i informacje
Agnieszka Wójcik
a.wojcik@saz.org.pl
tel. 502 415 246

Sylwetka prelegenta
Marcin Fidecki – Obecnie pracuje jako Interim  Manager i  niezależny konsultant. Pracował  jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Hewitt Associates, międzynarodowej firmie konsultingowej. Odpowiadał za sprzedaż i rozwój rynku w Polsce. Poprzednio pełnił funkcję Senior Menedżera Praktyki Doradztwa Biznesowego wcześniej Praktyki Wynagrodzeń. Jego klientami są korporacje międzynarodowe i dynamicznie rozwijające się firmy polskie. Pracował między innymi dla JSW, TP, PKN Orlen, PKO BP, PKP Cargo, Polska Grupa Energetyczna, Zakłady Azotowe Puławy, Millenium Bank, WSK Rzeszów. Z doradztwem związany od 1997 roku. Pracował w ramach projektów wdrażania strategii i zarządzania zmianą. Brał udział w projektach restrukturyzacyjnych przy wdrażaniu nowych modelów biznesowych. Opracował i wdrożył wiele systemów wynagrodzeń – wartościowania stanowisk, strategie wynagrodzeniowe, systemy motywacyjne. Posiada szerokie doświadczenie w negocjacjach ze związkami zawodowymi.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej – wydziałów Zarządzanie i Marketing oraz Finanse i Bankowość. Ukończył również podyplomowe studia na Wydziale Psychologii UW o specjalności Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Zdobył wiedzę w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami uczestnicząc w międzynarodowym programie menedżerskim MBA Minnesota University. Zakończył kurs coachingowy w ramach akredytacji IFC. Autor publikacji, prelegent konferencji poświęconych problematyce  zarządzania i  motywacji. Obecnie w trakcie studiów doktoranckich.

Prowadząca spotkanie

Dominika Staniewicz– Twórczyni pierwszego w Polsce działu HR do wynajęcia. W przeszłości była HR managerem oraz wice prezesem agencji rekrutacyjnej. Od ponad 10 lat pracuje w branży HR. Absolwentka UW na wydziale anglistyki oraz Collegium Civitas na wydziale socjologii. Ukończyła studia podyplomowe Kapitał Ludzki w Przedsiębiorstwie i wykłada w Collegium Civitas. Pracuje nad doktoratem z zakresu tematyki komunikacji na tej samej uczelni. Od kilku lat jest ekspertem BCC ds. rynku pracy, uczestniczy w projektach rządowych z zakresu dialogu społecznego. Członek założyciel Stowarzyszenia Interim Managerów. Obecnie piastuje funkcję vice prezesa zarządu SAZ.

O organizatorze:
Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia – branżowa organizacja pracodawców od 2005 roku zrzeszająca firmy wyspecjalizowane w dostarczaniu usług HR:

* rekrutacji i doradztwa personalnego
* pracy tymczasowej i outsourcingu

Obecnie członkami organizacji jest 50 agencji zatrudnienia. Wśród nich są zarówno podmioty duże, ogólnokrajowe i międzynarodowe, jak i regionalne i lokalne, działające w kilku województwach lub mniejszych ośrodkach. Taki przekrój członków pozwala postrzegać kwestie branży w sposób kompleksowy.

Więcej na www.saz.org.pl

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0