Employer Branding Institute ma przyjemność zaprosić Państwa na drugi z cyklu Employer Branding School warsztat poświecony budowaniu wizerunku pracodawcy w internecie.
Zapraszamy!
Tytuł warsztatu: Pracodawca w sieci, czyli o tym jak budować wizerunek w internecie
Prowadzący: Piotr Ruszowski, PwC
Formuła zajęć: warsztatowa
Data: 2-3.12.2010
Program merytoryczny warsztatów:
- Identyfikacja pożądanych kandydatów (grup docelowych) w internecie
- Analiza aktywności grup docelowych
- Dobór narzędzi do realizacji strategii EB w Internecie
- Kampanie wizerunkowe vs kampanie rekrutacyjne
- Kampanie skierowane do pracowników vs kandydatów
- Charakterystyka działania najważniejszych narzędzi internetowych (strony kariery, blogi, social media, video, fora internetowe, profile pracodawcy, seo, sem, itd.)
- Zasady działania komunikacji wirusowej w działaniach wizerunkowych
- Komunikacja kryzysowa w internecie
- Pomiar skuteczności działania poszczególnych narzędzi
Ten moduł pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- Gdzie szukać poszczególnych grup docelowych w internecie? Jak do nich dotrzeć?
- Jak wykorzystać social media (Facebook, NK, LinkedIn, GL, blip) i komunikację wirusową w budowaniu wizerunku pracodawcy?
- Czy i jak prowadzić bloga? Jak nagrywać filmiki video? Jakie informacje publikować w profilu pracodawcy?
- Jak dobierać narzędzia internetowe w kampaniach wizerunkowych, a jakie w działaniach rekrutacyjnych?
- Jak zarządzać wizerunkiem pracodawcy w internecie, jak reagować na negatywne opinie o firmie?
Zapisy na stronie: www.ebinstitute.pl