Jeśli Twojej firmie zależy na pozytywnym wizerunku pracodawcy oraz chcesz pozyskać najlepszych studentów i absolwentów już dziś zainteresuj się konkursem „Grasz o staż”. Właśnie rozpoczęły się przygotowania do jego 16. edycji.
W tym roku organizatorzy postawili na nowości zarówno dla firm fundujących staże i nagrody dodatkowe jak również dla studentów i absolwentów biorących udział w konkursie. Pierwszą niespodzianką jest cykl szkoleń i warsztatów z umiejętności miękkich, które odbędę się jesienią na uczelniach wyższych w całej Polsce. Jesień to także okres pozyskiwania firm chcących wziąć udział w konkursie. Pierwsze firmy już zadeklarowały udział w 16. edycji „Grasz o staż”.
Od początku powstania konkurs “Grasz o staż” zyskał dużą popularność i rozpoznawalność na skalę ogólnopolską, dlatego też zdecydowaliśmy się na udział w nim mając na uwadze przede wszystkim dwa główne cele: promocji i edukacji. Promocji, gdyż wzmacniamy wizerunek firmy jako dobrego pracodawcy, a edukacji, gdyż popularyzujemy wiedzę ekspercką z dziedziny nieruchomości. W obecnej edycji „Grasz o staż” będziemy brali udział już po raz siódmy – mówi Dorota Skowrońska, dyrektor działu Human Resources Cushman & Wakefield.
Udział w konkursie „Grasz o staż” jest dla firm i instytucji szansą na budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku organizacji na rynku pracy. Pracodawcy mają możliwość pozyskać na praktyki najlepszych studentów i absolwentów wyselekcjonowanych na podstawie określonych przez siebie kryteriów. „Grasz o staż” skierowany jest do studentów III roku studiów licencjackich i inżynierskich, III, IV, V roku studiów magisterskich oraz I i II roku studiów uzupełniających, jak również absolwentów do 30 roku życia.
Od początku lutego, kiedy konkurs rusza jesteśmy obecni na ponad 50 targach pracy i szkoleniach – mówi Anna Budzich, koordynator „Grasz o staż” w PricewaterhouseCoopers. Dodatkowo „Grasz o staż” jest prezentowany na większości polskich uczelni dzięki lokalnym koordynatorom konkursu oraz dystrybucji specjalnie przygotowanych materiałów, w tym przewodników z opisami firm fundujących praktyki i nagrody dodatkowe – dodaje Budzich. Przedstawione formy są tylko przykładem szerokiej promocji fundatorów, jaką oferuje konkurs. Szczegółowa oferta dostępna jest na stronie www.grasz.pl
Oprócz staży odbywających się w czołowych firmach i instytucjach w Polsce i za granicą uczestnicy mogą również wygrać nagrody dodatkowe, które mają na celu zwiększyć ich konkurencyjność na rynku pracy. Co roku do wygrania są studia podyplomowe, kursy językowe, szkolenia, prenumeraty branżowych czasopism oraz nagrody książkowe. Firmy chcące ufundować tego typu nagrody również mogą zgłaszać swoje zainteresowanie konkursem do końca grudnia – dodaje Budzich.
W dotychczasowych piętnastu edycjach konkursu nagrody ufundowało prawie 500 pracodawców, ze wszystkich sektorów gospodarki, z różnych branż a laureatami konkursu zostało ponad 2 100 osób.
Wszystkie firmy zainteresowane przyjęciem praktykantów lub ufundowaniem nagród zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą współpracy dostępną po zarejestrowaniu się na stronie www.grasz.pl lub do bezpośredniego kontaktu z zespołem „Grasz o staż” w PricewaterhouseCoopers:
Anna Budzich, anna.budzich@pl.pwc.com, 22/ 523 4197.
Anna Jasińska, anna.jasinska@pl.pwc.com, 22/ 746 7488.