House of Skills prowadzi Akademię Zarządzania NOMI

Sieć  marketów budowlanych NOMI podnosi kwalifikacje pracowników średniego i wyższego szczebla dzięki szkoleniom współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Akademia Zarządzania NOMI” to projekt realizowany przez firmę szkoleniowo-doradczą House of Skills. Jego głównym celem jest rozwój umiejętności menedżerskich pracowników średniego oraz wyższego szczebla niezbędnych do wprowadzenia zmian zwiększających produktywność firmy, czyli tzw. wzmocnienie potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstwa.

Całkowity koszt projektu realizowanego w okresie 16 miesięcy wyniósł ponad 1 200 000 zł, natomiast kwota dofinansowania jaką pozyskano ze środków unijnych to prawie 600 000 zł. W szkoleniach bierze udział około 150 pracowników NOMI S.A. zatrudnionych w placówkach firmy na terenie całej Polski.

„Od 2007 roku, kiedy firma została kupiona przez polskich właścicieli, w NOMI zachodzą bardzo dynamiczne zmiany. Naszą strategią jest budować pozycję firmy w długim okresie” – mówi Jacek Klimek Dyrektor Handlowy NOMI S.A. „Przy rynku, tak bardzo nasyconym zachodnią i bardzo doświadczona konkurencją, chcemy by nasi pracownicy podejmowali świadome biznesowe decyzje poparte głęboką wiedzą oraz jako przedsiębiorcy znajdowali się na pierwszej linii zmian. Jednak by to nastąpiło, wszyscy musimy mieć świadomość potrzeby zmian i wiedzieć jak tego dokonać. Dlatego powołaliśmy Akademię”.

W projekcie „Akademia Zarządzania NOMI” firma House of Skills była odpowiedzialna za pomoc w pozyskaniu funduszy unijnych współfinansujących przedsięwzięcie, a następnie za przeprowadzenie cyklu 47 szkoleń, który zaplanowano na 104 dni. Zajęcia obejmują m.in. umiejętności negocjacyjne, funkcje zarządzania, obsługę klienta, umiejętności przywódcze oraz symulację biznesową. Projekt zakończy się 30 kwietnia 2010r.

„Zmieniające się uwarunkowania rynkowe oraz coraz wyższe oczekiwania wobec pracowników mogą dezorientować ich czy wręcz przytłaczać. Przystosowanie się do nowych okoliczności i wymagań staje się prawdziwym wyzwaniem.” – tłumaczy Małgorzata Majcherczyk lider projektu po stronie House of Skills. „W takich sytuacjach oczy wszystkich zwrócone są na kierownictwo i menedżerów. To nie tylko duża odpowiedzialność, do której należy się odpowiednio przygotować, ale także konkretna umiejętność, której można się nauczyć.”

NOMI S.A. istnieje na rynku polskim od 1993 r. Obecnie jest jednym z liderów rynku DIY („Zrób to sam”). Markety NOMI zlokalizowane są już w 32 miastach Polski.  NOMI S.A., to Spółka w 100% polskim kapitale, wchodzi w skład polskiej grupy kapitałowej, zarządzanej przez firmę i4ventures. Środki na inwestycje podejmowane przez NOMI – takie jak otwarcia kolejnych marketów – pochodzą ze środków Spółki. W najbliższym czasie Firma koncentrować się będzie na rozwoju biznesu i sieci sprzedaży w Polsce, nie planuje również żadnych akwizycji. Obecnie Spółka zatrudnia blisko 2 000 osób w 32 sklepach o łącznej powierzchni blisko 130 tys. m2.


Sieć  marketów budowlanych NOMI podnosi kwalifikacje pracowników średniego i wyższego szczebla dzięki szkoleniom współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

„Akademia Zarządzania NOMI” to projekt realizowany przez firmę szkoleniowo-doradczą House of Skills. Jego głównym celem jest rozwój umiejętności menedżerskich pracowników średniego oraz wyższego szczebla niezbędnych do wprowadzenia zmian zwiększających produktywność firmy, czyli tzw. wzmocnienie potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstwa.

Całkowity koszt projektu realizowanego w okresie 16 miesięcy wyniósł ponad 1 200 000 zł, natomiast kwota dofinansowania jaką pozyskano ze środków unijnych to prawie 600 000 zł. W szkoleniach bierze udział około 150 pracowników NOMI S.A. zatrudnionych w placówkach firmy na terenie całej Polski.

„Od 2007 roku, kiedy firma została kupiona przez polskich właścicieli, w NOMI zachodzą bardzo dynamiczne zmiany. Naszą strategią jest budować pozycję firmy w długim okresie” – mówi Jacek Klimek Dyrektor Handlowy NOMI S.A. „Przy rynku, tak bardzo nasyconym zachodnią i bardzo doświadczona konkurencją, chcemy by nasi pracownicy podejmowali świadome biznesowe decyzje poparte głęboką wiedzą oraz jako przedsiębiorcy znajdowali się na pierwszej linii zmian. Jednak by to nastąpiło, wszyscy musimy mieć świadomość potrzeby zmian i wiedzieć jak tego dokonać. Dlatego powołaliśmy Akademię”.

W projekcie „Akademia Zarządzania NOMI” firma House of Skills była odpowiedzialna za pomoc w pozyskaniu funduszy unijnych współfinansujących przedsięwzięcie, a następnie za przeprowadzenie cyklu 47 szkoleń, który zaplanowano na 104 dni. Zajęcia obejmują m.in. umiejętności negocjacyjne, funkcje zarządzania, obsługę klienta, umiejętności przywódcze oraz symulację biznesową. Projekt zakończy się 30 kwietnia 2010r.

„Zmieniające się uwarunkowania rynkowe oraz coraz wyższe oczekiwania wobec pracowników mogą dezorientować ich czy wręcz przytłaczać. Przystosowanie się do nowych okoliczności i wymagań staje się prawdziwym wyzwaniem.” – tłumaczy Małgorzata Majcherczyk lider projektu po stronie House of Skills. „W takich sytuacjach oczy wszystkich zwrócone są na kierownictwo i menedżerów. To nie tylko duża odpowiedzialność, do której należy się odpowiednio przygotować, ale także konkretna umiejętność, której można się nauczyć.”


NOMI S.A. istnieje na rynku polskim od 1993 r. Obecnie jest jednym z liderów rynku DIY („Zrób to sam”). Jako pierwsza polska sieć handlowa zaoferowała klientom pełen wachlarz artykułów dla domu i ogrodu. Oferta NOMI składa się z artykułów z branży budowlanej, wykończeniowo-dekoracyjnej, wyposażenia łazienki i kuchni, elektryczno-oświetleniowej, metalowej, elektronarzędzi, artykułów sezonowych i wyposażenia ogrodu. NOMI to także fachowa obsługa i szeroki wachlarz towarów w atrakcyjnych cenach.

Markety NOMI zlokalizowane są już w 32 miastach Polski: Bełchatowie, Białej Podlaskiej, Bydgoszczy, Dębicy, Dzierżoniowie, Elblągu, Gorzowie Wielkopolskim, Inowrocławiu, Jeleniej Górze, Kaliszu, Kielcach, Koninie, Koszalinie, Lesznie, Łodzi, Nowym Sączu, Pabianicach, Pile, Piotrkowie Trybunalskim, Płocku, Przemyślu, Radomiu, Radomsku, Siedlcach, Siemianowicach, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinie, Świętochłowicach, Tarnowie, Tczewie, Zamościu i Zielonej Górze.

NOMI S.A., to Spółka w 100% polskim kapitale, wchodzi w skład polskiej grupy kapitałowej, zarządzanej przez firmę i4ventures. Środki na inwestycje podejmowane przez NOMI – takie jak otwarcia kolejnych marketów – pochodzą ze środków Spółki. W najbliższym czasie Firma koncentrować się będzie na rozwoju biznesu i sieci sprzedaży w Polsce, nie planuje również żadnych akwizycji. Obecnie Spółka zatrudnia blisko 2 000 osób w 32 sklepach o łącznej powierzchni blisko 130 tys. m2.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0