O employer branding – Grupa ITI

itiO tym, jak umiejętnie kreować wizerunek pracodawcy i przyciągać utalentowanych pracowników, rozmawiamy z Barbarą Fichtel, Dyrektorem Personalnym w Grupie ITI. Grupa ITI w 2009 zajęła 1. miejsce w rankingu Universum Top 100 w kategorii nauki humanistyczne.

Jak postrzegają Państwa firmę młodzi ludzie? Dlaczego studenci kierunków humanistycznych uhonorowali Państwa tytułem Idealnego Pracodawcy 2009?

Było nam bardzo miło po raz drugi odebrać to cenne wyróżnienie. Traktujemy je jako kredyt zaufania i robimy wszystko, aby utrzymać poziom i nie zawieść oczekiwań.
Opinie młodych, potencjalnych pracowników mają dla nas ogromne znaczenie. Cieszymy się, że kilkanaście tysięcy studentów, którzy w tym roku brali udział w badaniu uznało, że Grupa ITI jest miejscem, w którym chce się pracować, rozwijać się, a także wiązać swoją przyszłość. Tworzymy profesjonalne środowisko, pozwalające realizować ambitne projektyi osiągać sukcesy na polskim rynku. Kreatywne pomysły naszych pracowników w wielu przypadkach są realizowane jako pierwsze na rynku. Nowi pracownicy dołączający do naszego zespołu od razu zauważają ogromny potencjał, stają się częścią wyjątkowej całości jaką stanowi Grupa ITI. Atmosfera koleżeństwa, współpracy, entuzjazm, zaangażowanie i pasja są widoczne już po wejściu do naszych firm. Młodzi ludzie wiedzą, że dołączą do profesjonalnych zespołów, że będą mogli pracować i uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku.

Jaki jest wizerunek Państwa firmy jako pracodawcy?

Grupa ITI to unikalny koncern medialny, w którym współdziałają takie firmy, jak: TVN, Onet, Multikino, telewizja nowej generacji n, Tygodnik Powszechny, Klub Piłkarski Legia Warszawa, Wydawnictwo Pascal. Jesteśmy stabilną organizacją, od 25 lat budujemy z sukcesem marki, które kojarzą się z rzetelnością i najwyższą jakością. Dzięki profesjonalizmowi we wdrażaniu nowych projektów i tworzeniu wyjątkowego zespołu specjalistów zyskaliśmy uznanie ekspertów nie tylko z branży mediów. Także jako partner biznesowy jesteśmy oceniani bardzo wysoko – międzynarodowa organizacja Business Superbrands uznała Grupę ITI jako jedną z najsilniejszych marek biznesowych na rynku polskim. Tak zróżnicowana grupa firm daje pracownikom możliwość dynamicznego rozwoju i poznania wielu kultur, stylów zarządzania, pozwala zmierzyć się z różnorodnymi wyzwaniami, uczestniczyć w niestandardowych projektach oraz realizować swoje pasje
i marzenia.

Jakich pracowników zatrudnia firma?

Nasi pracownicy to z jednej strony młodzi ludzie, którzy przychodzą ze swoimi marzeniami, pasjami, celami. Z ogromną energią oraz zaangażowaniem starają się pokazać, że warto z nimi pracować, że są cenni i wnoszą znaczący wkład w rozwój Grupy ITI. Z naszej strony oferujemy im przyjazne środowisko pracy, w którym mogą się realizować oraz odnosić sukcesy. Jednocześnie z drugiej strony wsparcie ekspertów o wielkim doświadczeniu i wiedzy, autorytetów uznanych w branży im to umożliwia. Całemu zespołowi dajemy możliwość zmierzenia się z nowymi wyzwaniami, stawiając bardzo wysoko poprzeczkę, dzięki czemu mogą oni nadal odczuwać satysfakcję z pracy. Jesteśmy przekonani, że sukcesy Grupy ITI wynikają z umiejętnego połączenia tych dwóch sił: mądrości oraz wiedzy wynikającej z wieloletniej praktyki, a także energii, entuzjazmu i chęci rozwoju będącego w osobach startujących w branży.

Źródło: employerbrandingtoday.com

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0