Serwis GazetaPraca.pl wspólnie z firmą doradczą MJCC Employer Branding Consultants otwiera cykl szkoleń „Akademia Employer Brandingu”.Pierwsze spotkanie odbędzie się 24 listopada o godzinie 9.30 w siedzibie Agory. Tematem dyskusji będzie profesjonalne przygotowanie stron internetowych o karierze. Jaka powinna być – prosta, czy rozbudowana? Z jakim nakładem pracy rekrutera wiąże się przygotowanie dobrej strony? Jak przyciągnąć kandydatów na stronę? A może lepszym rozwiązaniem jest profil pracodawcy? Jak go przygotować, żeby był skuteczny?
Powyższe kwestie zostaną rozpatrzone na przykładzie case’ów stron kariery firmy Danone oraz firmy K2 Internet SA. W warsztatach udział wezmą przedstawiciele 22 firm: Bartek, Bigram, Budimex, C&A, Cetelem Bank, Ciech, Compensa, Decathlon, Hortex, ING Bank Śląski, Kappahl, Lyreco, Oriflame, Pepsi-Cola, Samsung, Swiss, TNT, Totalizator Sportowy, TVN, US Pharmacia, Wolters Kluwer, Zibi.
Zaproszeni goście otrzymają certyfikat uczestnictwa w warsztatach.
Fragmenty warsztatów dostępne będą w serwisie GazetaPraca.tv .