Ruszyła Akademia Employer Brandingu

AEBSerwis GazetaPraca.pl wspólnie z firmą doradczą MJCC Employer Branding Consultants otwiera cykl szkoleń „Akademia Employer Brandingu”.Pierwsze spotkanie odbędzie się 24 listopada o godzinie 9.30 w siedzibie Agory. Tematem dyskusji będzie profesjonalne przygotowanie stron internetowych o karierze. Jaka powinna być – prosta, czy rozbudowana? Z jakim nakładem pracy rekrutera wiąże się przygotowanie dobrej strony? Jak przyciągnąć kandydatów na stronę? A może lepszym rozwiązaniem jest profil pracodawcy? Jak go przygotować, żeby był skuteczny?


Powyższe kwestie zostaną rozpatrzone na przykładzie case’ów stron kariery firmy Danone oraz firmy K2 Internet SA. W warsztatach udział wezmą przedstawiciele 22 firm: Bartek, Bigram, Budimex, C&A, Cetelem Bank, Ciech, Compensa, Decathlon, Hortex, ING Bank Śląski, Kappahl, Lyreco, Oriflame, Pepsi-Cola, Samsung, Swiss, TNT, Totalizator Sportowy, TVN, US Pharmacia, Wolters Kluwer, Zibi.

Zaproszeni goście otrzymają certyfikat uczestnictwa w warsztatach.

Fragmenty warsztatów dostępne będą w serwisie GazetaPraca.tv .


Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0