Employer Branding w biegu

mbank5Nie tylko ogłoszenia prasowe i zapewnienia o innowacyjnej kulturze organizacji budują wizerunek pracodawcy. Bardziej niż deklaracje liczą się czyny, typu mBank Maraton, organizowany w Łodzi (siedziba banku) już po raz szósty.

Pomimo perypetii związanych z organizacją imprezy, 17 maja 2009 o godzinie 11:00 wystartował 6. mBank Łódź Maraton. W tym roku na polskich i międzynarodowych biegaczy czekały: szybka trasa, czytelna nawigacja, atrakcyjne pakiety startowe, profesjonalni masażyści, cenne nagrody i element, którego nie może zabraknąć, czyli Pasta Party!

Uczestnicy mBank Łódź Maratonu pobiegli w Łodzi już po raz szósty. Na dystansie maratonu pobiegło 426 zawodników. Wielbiciele biegania mieli do wyboru: maraton (42 km 195 m) i bieg charytatywny na 10 km. Udział w tym drugim miał szczególne znaczenie, ponieważ większą część dochodu z zapisów organizatorzy przekażą na cel dobroczynny.

W biegach uczestniczyli również pracownicy mBanku oraz mBank Maraton Team – zespół profesjonalnych biegaczy, sponsorowanych przez bank od 2008 roku.

W dniu łódzkiej imprezy na Rynku Manufaktury wiele atrakcji czekało również na kibiców – koncert zespołu Dustplastic, pokazy sportowe klubu Gymnasion, pokazy wokalno-taneczne oraz konkursy i animacje dla publiczności. Kulminacyjnym wydarzeniem wieczornym, podsumowującym 6. mBank Łódź Maraton był koncert zespołu Myslovitz.

Oto jak bawili się uczestnicy mBank maratonu (więcej zdjęć na stronie mBank Łódź Maraton):

mbank0

mbank1

mbank3

mbank4

mbank2

Źródło: maraton.com.pl


Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled