Projekt „Świąteczna kampania rekrutacyjna Empik” nagrodzony w dwóch prestiżowych konkursach.
19 lipca 2019 r. w Warszawie odbyła się Gala konkursu HR Dream Team organizowanego przez Grupę Pracuj.pl W tym roku wpłynęło aż 101 zgłoszeń z 66 organizacji. Projekt „Świąteczna kampania rekrutacyjna Empik” zdobył nagrodę główną w kategorii „Skuteczna i przyjazna rekrutacja”. Powodów do dumy jest więcej, ponieważ został także wyróżniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2019 w kategorii „Kampania internetowa 2019”, którego organizatorem jest HRM Institute.
Uzasadnienie wyboru na Gali
Kampania skierowana do młodych
Grupą docelową kampanii były osoby młode (do 25 lat), które chcą wykorzystywać swoje pasje do pomagania innym. Kandydaci zainteresowani kulturą, mediami, książką, filmem, muzyką, którzy poszukiwali pracy na okres świąteczny (1,5-2 miesięcy).
Praca dla nich to okazja do tego, żeby pokazać swój indywidualizm i stać się jeszcze ciekawszą osobą. Skupiliśmy się głównie na studentach, ale również na osobach ze średnim wykształceniem.
Ważne było także aby poszukiwanego kandydata interesowali inni ludzie, ich pasje i motywacje, a tę ciekawość chciał przełożyć na swój rozwój.
Poszukiwaliśmy osób, które dobrze odnajdą się wśród naszych zespołów, w których pracują indywidualiści z pasjami. Każdy z nas jest inny, ale dopiero razem tworzymy fajne zespoły, które realizują wspólne cele. Celem doradców klienta miało być przekucie swojej wiedzy na temat ww. kategorii w Empiku (książki, film, muzyka, gry) na najlepsze wybory prezentów świątecznych wśród klientów.
Gratulujemy całej grupie EMPIK i życzymy dalszych sukcesów w rekrutacyjnym świecie!