Wirtualne targi stają się coraz bardziej powszechnym narzędziem kształtowania wizerunku firmy jako pracodawcy i rekrutacji talentów. Doceniają je już nie tylko studenci i absolwenci, ale również doświadczeni pracownicy.
Podczas Wirtualnych Targów Pracy organizowanych przez serwis Pracuj.pl pracodawcy mają szansę pokazać potencjalnym kandydatom, jak funkcjonuje ich organizacja od wewnątrz, mogą przedstawić kulturę organizacyjną i wartości firmy, czy przybliżyć przebieg procesu rekrutacyjnego.
Czego szukają kandydaci?
W prezentacji dostępnej podczas wydarzenia warto zamieścić te informacje, o które najczęściej pytają kandydaci podczas rozmów rekrutacyjnych m.in. warunki pracy, rodzaje umów, politykę socjalną czy systemy premiowe. Aktualne oferty pracy to jedna z najczęściej poszukiwanych informacji, gdyż aż 62% użytkowników aplikowało na oferty zamieszczone w prezentacjach podczas Wirtualnych Targów Pracy Pracuj.pl.
Bądź w kontakcie
Platforma Wirtualnych Targów Pracy służy kandydatom także jako narzędzie do dyskusji z pracodawcą, daje możliwość dopytania o interesujące szczegóły zatrudnienia, bez wychodzenia z domu. Rozmowa z użytkownikami na czacie lub dyskusja na forach tematycznych stwarza pracodawcy unikalną szansę przedstawienia atutów firmy. Dzięki takiej formie komunikacji użytkownicy mogą liczyć na błyskawiczną odpowiedź na nurtujące ich pytania.
Jak się zaprezentować?
Za pomocą video wizytówki firmy mogą w atrakcyjny sposób pokazać kandydatom, jak wygląda ich organizacja, jakie są warunki pracy, atmosfera, czy po prostu jak wygląda biuro i zwykły dzień pracy.
Weź udział w XVII edycji Wirtualnych Targów Pracy Pracuj.pl i daj się poznać kandydatom od najlepszej strony!
Więcej informacji i zgłoszenia: http://www.targi.pracuj.pl lub wizerunek@pracuj.pl