Notojob: Wspieranie wzrostu wartości polskiego e-commerce poprzez zapewnienie firmom dostępu do wysokiej klasy specjalistów

Dynamicznie rozwijający się e-commerce

 

97%  konsumentów w Europie kupuje w Internecie. A sześć największych rynków e-commerce w Europie, czyli Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania i Holandia – wygenerowało blisko 75% całkowitych wydatków na e-commerce na kontynencie. Wartość rynku e-commerce w Polsce wynosi ponad 100 mld złotych i należy on do grona najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Szacuje się, że do 2026 roku handel internetowy będzie stanowił około 20% sprzedaży detalicznej w Polsce. Kluczowymi stymulatorami rozwoju e-handlu są niewątpliwie nowoczesne technologie, rozwój omnichannel, a także rosnąca świadomość tego, że e-handel nie zna granic i jest najskuteczniejszą formą rozwoju eksportu online.

 

Jednym z najważniejszych wyzwań jest pozyskanie pracowników z odpowiednimi umiejętnościami. Firmy nieustannie potrzebują talentów. Rozwój technologii oraz rynku e-commerce w Polsce powoduje wzrost potrzeb pod kątem nowych umiejętności. Szacuje się, że do 2030 roku automatyzacja obejmie połowę czasu pracy, a 7 mln Polaków będzie potrzebowała się przebranżowić. W dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym, branża e-commerce i digital nieustannie poszukuje nowych talentów, zdolnych sprostać wyzwaniom przyszłości. 

 

 

W odpowiedzi na te wyzwania powstał portal pracy Notojob.com

 

Serwis koncentruje swoje działania na popularyzowaniu ofert pracy w dynamicznie rozwijających się kategoriach E-commerce & Digital, potrzebujących stale nowego napływu kadr.

 

Ideą serwisu jest z jednej strony dostarczanie kandydatom wyselekcjonowanych, wyżej płatnych ofert pracy niż w innych obszarach gospodarki, zapewniających bardziej ambitną i dającą satysfakcję pracę. Z dużym udziałem ofert pracy zdalnej, wychodząc naprzeciw potrzebom i preferencjom społeczności specjalistów e-commerce, poszukującej elastycznych form zatrudnienia. 

 

Z drugiej strony u podstaw założeń portalu leży wspieranie wzrostu wartości polskiego e-commerce na arenie europejskiej. Specjalizacja serwisu na kategorii E-commerce & Digital zapewnia firmom dostęp do wąskiej grupy specjalistów, ponieważ Notojob przyciąga talent, który jest trudno dostępny na bardziej ogólnych portalach ogłoszeniowych.

 

Notojob.com połączyło siły z portalem Praca Jutra, serwisem ogłoszeń stworzonym na potrzeby uczestników i absolwentów programu Umiejętności Jutra, organizowanego przez Google i Szkołę Główną Handlową (SGH). Podczas kilku edycji programu „Umiejętności jutra”, wiele tysięcy osób zdobyło certyfikat zawodowy w obszarze marketingu internetowego i e-commerce. Celem nadrzędnym programu stażowo – szkoleniowego jest wykształcenie społeczeństwa funkcjonującego w gospodarce cyfrowej. Praca coraz bardziej będzie uzależniona od umiejętności cyfrowych. Aż 70% uczestników po ukończeniu kursu podjęło nowe projekty zawodowe w tej branży. 

 

 

Swoje oferty publikują zarówno firmy MŚP, jak i duże znane marki

 

Kilka miesięcy od startu, na Notojob.com dostępnych jest już ponad 200 specjalistycznych ofert pracy. A ilość złożonych przez Kandydatów aplikacji przekroczyła liczbę ponad 5000. Serwis przyciąga zainteresowanie zarówno firm z sektora MŚP, jak i dużych znanych marek. Swoje ogłoszenia publikują m.in. Allegro, Empik, RTV EURO AGD, Aflofarm, Carrefour, Leroy Merlin, PayPo, Decathlon i inni. 

 

Portal realizuje dwie funkcje. Oprócz ogłoszeń pracy, możliwa jest również publikacja branżowych wydarzeń (szkoleń, eventów, konferencji). Praca i rozwój – bo on jest niezbędny dla specjalistów w tak szybko zmieniającym się otoczeniu.

 

Portal będzie systematycznie rozwijany, mając na uwadze zarówno potrzeby społeczności specjalistów, czyli przede wszystkim zwiększając udział ofert pracy zdalnej. Jak i również uwzględniając potrzeby firm – min. wprowadzając niestandardowe podejście do prezentacji profili pracodawców, jak i umożliwiając polskim firmom łatwiejsze pozyskiwanie pracowników, którzy będą rozwijać ich działania zagraniczne. Cross-border stanowi już ponad 16% całkowitej sprzedaży polskich e-sklepów.

 

 

Zapewnienie firmom rozwoju poprzez łatwy dostęp do specjalistów

 

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie cyfrowym małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) stoją przed licznymi wyzwaniami. Priorytetem jest umożliwienie każdej firmie, niezależnie od jej wielkości, dostępu do wysokiej klasy specjalistów, którzy mogą przyczynić się do ich wzrostu i sukcesu. W myśl zasady, że dzisiejsze firmy MŚP to potencjalni przyszli liderzy branży e-commerce i digital.

Portal oferuje możliwość darmowej publikacji ogłoszeń o pracę, co stanowi dodatkowy atut dla firm, umożliwiając skuteczne pozyskiwanie kandydatów oraz przyspieszenie rozwoju biznesu. 

 

Publikuj darmowe ogłoszenia na Notojob.com i pozyskuj pracowników, do rozwoju swojego biznesu

Tagi:

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0