#siemaplony, czyli kolejna szalona kampania rekrutacyjna

Agencja reklamowa Schulz brand friendly uruchomiła nieszablonową kampanię employer brandingową #SCHULZsiemaplony. Jest ona zwieńczeniem kampanii rekrutacyjnej #SCHULZrozkwita, nagrodzonej w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. W jej efekcie agencja zatrudniła 10 nowych osób.

 

Majowa kampania rekrutacyjna pod hasłem #SCHULZrozkwita wyróżniała się niecodzienną formą. W rozkwitające pąki o metaforycznym znaczeniu (rozkwitanie=rozwój) i zapylające do nich pszczoły wmontowane zostały gadające głowy pracowników, które zagadały do tych, co po drugiej stronie – w charakterystyczny dla każdego z autorów sposób. Pojawiły się zatem stylistyczne i gramatyczne kwiatki (sic!), absurdalne wtręty i improwizowane odzywki. Do werbalnego kuriozum dodana została muzyka stylizowana na cukierkowe piosenki z lat 50. Tak powstał hipnotyzujący miks, stworzony przez kreatywnych dla kreatywnych.

 

W maju jak w raju, a w Schulzu… to przekonaj się sam! Krzewimy dobrą nowinę: SCHULZROZKWITA i rekrutuje! Jesteś kreatywnym i pracujesz w branży reklamowej? Porzuć swoją dotychczasową łąkę i dołącz do nas. MAJ* pracę i rozkwitaj razem z nami. Usilnie rozsiewamy wieści o rekrutacji. Rozsiewaj i ty! – zachęcali autorzy kampanii.

 

Kampania została doceniona i nagrodzona w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020 w kategorii film rekrutacyjny/wizerunkowy. Video zobaczyć można tutaj: http://bit.ly/SCHULZrozkwita-video

 

Dzięki owocnej kampanii zespół agencji zasiliło aż 10 nowych osób, które wystąpiły w kolejnym szalonym projekcie, zatytułowanym #SCHULZsiemaplony. Stanowi on kontynuację majowej akcji rekrutacyjnej.

 

Chcemy się pochwalić najokazalszymi owocami, które wpadły do naszej spiżarki. Dołączyło aż 10 osób! A więcej osób w zespole, to większe pole do popisu i więcej owocnych przetargów! Z pełną spiżarnią jesteśmy gotowi nie tylko na nadchodzącą zimę, ale i na jeszcze więcej kreatywnych wyzwań – komentuje Michał Gajewski, associate creative director, Schulz brand friendly, słowami „świeżo zebranej” copywriterki Anny Klusek.

 

W materiale video nowo zatrudnieni pracownicy wcieli się w specjalnie zaprojektowane, gadające… warzywa i owoce. To trzeba zobaczyć:

http://bit.ly/SCHULZsiemaplony-video

 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0