Jaki powinien być dzisiejszy employer branding? Na pewno oparty na mocnych relacjach z kandydatami i pracownikami, którzy coraz częściej poszukują ludzkiej twarzy pracodawcy. Dlatego tematem przewodnim konferencji Employer Branding Summit 2018, która odbędzie się 7 czerwca 2018 r. w Warszawie, będą Relacje Human to Human w employer brandingu.
Pasjonaci i praktycy employer brandingu spotkają się już po raz siódmy, żeby poznać trendy, wyniki badań, najlepsze praktyki i narzędzia potrzebne w codziennej pracy. Konferencja jest też okazją do wymiany doświadczeń i znalezienia ciekawych pomysłów dla własnych działań.
Co na konferencji?
- Inspirujące prelekcje doświadczonych ekspertów i praktyków – wystąpią m.in.: Richard Mosley (key note speaker, światowy autorytet w dziedzinie employer brandingu), Katarzyna Młynarczyk, Anna Macnar i Grzegorz Miłkowski.
- Najnowsze trendy, inspiracje, praktyczne rozwiązania, narzędzia.
- Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018 – wręczenie nagród oraz prezentacja nagrodzonych projektów,
- premiera raportu Employer Branding w Polsce 2018.
Wśród tematów, które będą poruszane na Konferencji znajdą się:
- sztuka budowania relacji i komunikacji z kandydatami,
- strategia employer branding w praktyce,
- case studies IKEA, AmRest, Future Processing,
- content marketing dla pracodawców,
- skuteczne narzędzia marketingu internetowego dla pracodawców,
- działania na LinkedIn pozwalające wyróżnić markę pracodawcy.
Skorzystaj przy rejestracji z kodu EBI20 i zapłać 20% mniej!
Data: 7 czerwca 2018 | Warszawa | Kino Luna, ul. Marszałkowska 28
Organizator: HRM Institute
Patroni medialni: Konfederacja Lewiatan, PulsHR.pl, employerbranding.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, GoldenLine
Partnerzy: Brand24, Health Desk, Daily Fruits
Informacje: www.employerbrandingsummit.pl