EB Summit, Warszawa, 07.06.2018 r.

Jaki powinien być dzisiejszy employer branding? Na pewno oparty na mocnych relacjach z kandydatami i pracownikami, którzy coraz częściej poszukują ludzkiej twarzy pracodawcy. Dlatego tematem przewodnim konferencji Employer Branding Summit 2018, która odbędzie się 7 czerwca 2018 r. w Warszawie, będą Relacje Human to Human w employer brandingu.

Pasjonaci i praktycy employer brandingu spotkają się już po raz siódmy, żeby poznać trendy, wyniki badań, najlepsze praktyki i narzędzia potrzebne w codziennej pracy. Konferencja jest też okazją do wymiany doświadczeń i znalezienia ciekawych pomysłów dla własnych działań.

Co na konferencji?

  • Inspirujące prelekcje doświadczonych ekspertów i praktyków – wystąpią m.in.: Richard Mosley (key note speaker, światowy autorytet w dziedzinie employer brandingu), Katarzyna Młynarczyk, Anna Macnar i Grzegorz Miłkowski.
  • Najnowsze trendy, inspiracje, praktyczne rozwiązania, narzędzia.
  • Gala konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018 – wręczenie nagród oraz prezentacja nagrodzonych projektów,
  • premiera raportu Employer Branding w Polsce 2018.

Wśród tematów, które będą poruszane na Konferencji znajdą się:

  • sztuka budowania relacji i komunikacji z kandydatami,
  • strategia employer branding w praktyce,
  • case studies IKEA, AmRest, Future Processing,
  • content marketing dla pracodawców,
  • skuteczne narzędzia marketingu internetowego dla pracodawców,
  • działania na LinkedIn pozwalające wyróżnić markę pracodawcy.

Skorzystaj przy rejestracji z kodu EBI20 i zapłać 20% mniej!

Data: 7 czerwca 2018 | Warszawa | Kino Luna, ul. Marszałkowska 28

Organizator: HRM Institute

Patroni medialni: Konfederacja Lewiatan, PulsHR.pl, employerbranding.pl, Personel i Zarządzanie, Miesięcznik Benefit, GoldenLine

Partnerzy: Brand24, Health Desk, Daily Fruits

Informacje: www.employerbrandingsummit.pl

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      Share This
      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled