Piątki w poniedziałek – czyli akcja #pracujebolubie!

Piątki w poniedziałek – to akcja, która w poniedziałkowy poranek rozweselała Warszawiaków na tzw. Patelni. Ekipa kampanii PracujeBoLubie razem z Dzień Dobry TVN, w różowych koszulkach i z uśmiechem na ustach przybijała piątki wszystkim spieszącym się do pracy i nie tylko.

Największą nagrodą za mroźne przybijanie piątek były uśmiechy przechodniów, które utrzymywały się jeszcze długo, a dodatkowe wlepki, którymi oblepiani byli warszawiacy mają przypominać o tym, że można pracować i to lubić!

Ambient staje się coraz chętniej wykorzystywanym przez ówczesnych marketingowców sposobem na zainteresowanie swoją akcją. Ma on za zadanie znaleźć jak najwięcej odbiorców – ale ten był wyjątkowy! Ten miał dodatkowo zadbać o to, aby tego dnia każdy przechodzący przez centrum Warszawy przyszedł do swojej pracy z uśmiechem, nie zważając na mróz, na koniec weekendu… A jak tu się nie uśmiechnąć, kiedy podbiega do Ciebie wesoła osoba, życząca Ci miłego dnia?! Oprócz tego niektórzy mogli znaleźć na swoich rękawach, czapkach, walizkach motywujące naklejki, które sprawią, że akcja przybijania piątek na długo zostanie w pamięci – a co za tym idzie, uśmiech tak szybko nie zniknie z twarzy. Taki porządny zastrzyk optymizmu rozweselił nawet największego śpiocha sunącego po warszawskiej Patelni o poranku. Kampania #PracujeBoLubie jest odpowiedzią na to, że ponad 60% z nas nie lubi swojej pracy. Na stronie www.pracujebolubie.pl każdy może sprawdzić swój poziom zadowolenia, korzystając ze specjalnie przygotowanego barometru, który odpowie jak bardzo jesteś szczęśliwy ze swojej dotychczasowej pracy. Na tych, którzy potrzebują jeszcze trochę inspiracji czekają tam liczne historie i artykuły, mówiące, że każdy może pracować z uśmiechem! Bohaterowie kampanii opowiadają o swoich trudnych początkach i o tym jak doszli do tego, że nareszcie mogą powiedzieć – PracujęBoLubię! Marcin Prokop, Łukasz Jakóbiak, Joanna Kulig, Tamara Gonzalez i inni zdradzają sekrety swojej kariery. A w tajemniczej zakładce “Inspiracje” możemy poczytać co do powiedzenia mają eksperci w dziedzinie kształtowania naszej ścieżki zawodowej.

Kampania ma za zadanie zmienić statystyki i sprawić, że nie tylko 36% Polaków będzie lubiło swoją pracę, ale cała Polska!!!


img_0940img_1065fullsizerenderimg_1029


Zobacz więcej na stronie -> www.pracujebolubię.pl


dawid-lenardDawid Lenard, Employer Branding Institute, Content Manager / Redaktor HRstandard.pl 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0