Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Nie jest trudno o efekt WOW!

EB_STARS_960X320
 

Jak powinna wyglądać kampania employer brandingowa, która zostanie nagrodzona statuetką EBstars? W krótkiej wypowiedzi odpowiada na to pytanie Joanna Kamińska, kolejna jurorka konkursu, którego rozstrzygnięcie zbliża się wielkimi krokami.
 
J.KamińskaJoanna Kamińska, pasjonatka HR, która każdego dnia stara się swoją pasją dzielić z innymi. Realizuje projekty doradcze, współpracuje z branżowymi portalami, prowadzi szkolenia z obszaru ZZL i jest wszędzie tam, gdzie HR dzieje się pełną parą. Autorka bloga HR z pasją, menedżer ds. rozwoju usług doradczych w Grupie Progres, właściciel serwisu sklephr.pl.
 
 
 
 
 
 
 
Na co zwraca Pani szczególną uwagę przy ocenie kampanii Employer Branding?
 

Joanna Kamińska: Przede wszystkim zwracam uwagę na dopasowanie kampanii do firmy ogółem, tj. ważne jest dla mnie, aby działania EB powiązane były z kulturą organizacyjną, wartościami firmy i jej celami biznesowymi. Nie jest sztuką zaplanowanie i zrealizowanie kampanii EB, która wygląda dobrze i jest chwytliwa. Mamy coraz więcej dobrych praktyk na rynku do tego, aby się inspirować i nie jest trudno przeprowadzić coś z efektem WOW. Ważne jednak, aby było to budowane na biznesowych fundamentach i wspierało cele, jakie firma przed sobą stawia. Dlatego też zwracam uwagę na to, czy przy projektowaniu kampanii zadbano o spójność działań.

 
Co powinno wyróżniać nagrodzoną kampanię EB spośród innych nadesłanych projektów?
 

Joanna Kamińska: Chciałabym, abyśmy właśnie nagrodzili kampanię, która jest spójna z celami biznesowymi firmy i która opiera się na wartościach. Uważam, że wyróżniona kampania powinna być rozsądna, mądra i przemyślana. Coś, co na pierwszy rzut oka wywołuje zachwyt, często okazuje się nieprzemyślanym działaniem, które nie prowadzi do trwałych efektów. Dlatego liczę na to, że wszystkie zgłaszane kampanie będą oparte na strategii, a osiągane rezultaty będą przekładać się na mierzalne efekty dla firm.

 
Na jaki aspekt zgłoszenia (opis kampanii, podesłane materiały) firmy powinny zwrócić szczególną uwagę?
 

Joanna Kamińska: Uważam, że wszystkie aspekty są równie ważne i istotne, aby dawały nam możliwość jak najgłębszego poznania danej kampanii zarówno od strony planowania, jak i wykonania, aż po efekty. Poza tym ważne jest staranne opisanie grupy docelowej, aby podczas oceny można było odnieść wybrane narzędzia do potrzeb danej grupy.

 
 
Gotowy do zgłoszenia swojego udziału? KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0