Szukamy Ambasadorów Zarządzania Wiedzą!

orange ambasadazarzadzania 960x320

Wspierasz wymianę wiedzy wśród pracowników? Wdrożyłeś działający program mentoringu lub coachingu? Masz w firmie innowacyjne narzędzie rozwoju potencjału pracowników? Stosujesz ciekawe formy lub narzędzia uczenia się w organizacji? Jeśli wdrożyłeś innowacyjne sposoby dzielenia się wiedzą w organizacji, bądź wykorzystujesz w tym celu w ciekawy i oryginalny sposób nawet najprostsze rozwiązania, jak telefon, grupa na Facebooku czy tablica korkowa, pokaż swój sukces! Zostań Ambasadorem Zarządzania Wiedzą!
 
Ambasador Zarządzania Wiedzą to pierwszy w Polsce konkurs, realizowany w ramach projektu Światłowód Wiedzy, którego ideą jest zwrócenie uwagi na aspekt zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach, funkcjonujących na polskim rynku. Inicjatywa ma na celu wskazanie oraz wyróżnienie firm stosujących najlepsze praktyki, metody oraz narzędzia służące zarządzaniu wiedzą. Tytuł Ambasadora Zarządzania Wiedzą otrzyma firma, która zaprezentuje godny naśladowania, wyróżniający się proces zarządzania wiedzą.
 
 
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie internetowej www.ambasadorzarzadzaniawiedza.pl. Formularz nie powinien przekraczać 3000 znaków.
 
Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane od 27 kwietnia do 22 maja. W pierwszym etapie niezależna komisja wybierze pięć projektów, które zostaną zaprezentowane przed jury, w składzie: Barbara Zych (Employer Branding Institute), Joanna Kamińska (HR z pasją), Piotr Płoszajski (SGH) oraz Karol Król (crowdfunding.pl), podczas konferencji podsumowującej projekt Światłowód Wiedzy.
 
Finał konkursu Ambasador Zarządzania Wiedzą oraz podsumowanie projektu Światłowód Wiedzy odbędzie się 11 czerwca w Reducie Banku Polskiego. Uroczystą Galę wręczenia nagród poprzedzi konferencja ekspercka, na której zaprezentuje się pięciu finalistów konkursu: Andrzej Blikle (A.Blikle Sp.zo.o.), Piotr Płoszajski (SGH), Tomasz Rudolf (Innovatika), Joanna Kamińska (HR z pasją) oraz Karol Król (crowdfunding.pl). Finaliści konkursu otrzymają podwójny karnet na Orange Warsaw Festiwal.
 
Organizatorem konkursu jest Orange Światłowód Wiedzy.
Partnerami konkursu są portal HRstandard.pl oraz Emoployer Branding Institute.
 
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0