Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Grupa Pracuj z kampanią employer brandingową skierowaną do pracowników IT

imac-606765_1280
 
Drugiego marca ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj skierowana do pracowników IT. Hasło „Jobs are waiting for you. Gates are open.” ma na celu zwrócenie uwagi, że Grupa Pracuj dysponuje ciekawymi możliwościami rozwoju zawodowego dla specjalistów IT. Działania reklamowe będą miały charakter zarówno ATL, jak i BTL.
 
W związku z dynamicznym rozwojem Grupy Pracuj, blisko połowa planowanych nowych miejsc pracy na ten rok to stanowiska w Dziale Rozwoju Produktu. Średnio co trzy miesiące rozpoczynają się prace nad nowym oprogramowaniem, co dla kandydatów oznacza możliwość rozwoju, tworzenia nowych rozwiązań i wdrażania własnych pomysłów. Zatrudnienie w Grupie Pracuj oznacza możliwość pracy dla jednej z trzech marek – Pracuj.pl, eRecruiter lub emplo przy rozwijaniu, tworzeniu i wdrażaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
 
grupa_pracuj_key_visualGrupę docelową kampanii stanowią potencjalni kandydaci do pracy w Dziale Rozwoju Produktu. Obecnie poszukiwani są tacy specjaliści, jak: Programiści C#, UX Designerzy, Administratorzy Aplikacji, Testerzy, osoby odpowiadające za jakość oprogramowania, Scrum Masterzy, Front-End Developerzy, czy programiści aplikacji mobilnych iOS oraz Android. Miejscem pracy będzie główna siedziba Grupy Pracuj w centrum Warszawy.
 
Akcja rozpoczęła się 2 marca i potrwa miesiąc. Działania reklamowe będą prowadzone w kanałach ATL, BTL, Interactive. W kampanii zostaną wykorzystane nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy icitylighty) i nośniki w metrze (metroboardy). Zaplanowana jest również emisja spotu w CityInfoTV (w autobusach i metrze). W Internecie działania płatne prowadzone będą na portalach branżowych oraz na Facebooku, gdzie pojawią się banery odsyłające na landing page kampanii (grupapracuj.pl/IT). W planach są także niestandardowe akcje promocyjne, które będą miały miejsce na konferencjach i wydarzeniach branżowych. W komunikacji wykorzystane będą także nośniki własne Grupy Pracuj, takie jak: profil Pracuj.pl na Facebooku, strona internetowa Pracuj.pl oraz strona korporacyjna grupapracuj.pl.
 
Kampanię po stronie Grupy Pracuj koordynuje Donata Wiatrowska, która odpowiada w firmie za działania z zakresu employer brandingu. Za ideę, kreację i strategię mediową kampanii odpowiada agencja Up. Więcej informacji: grupapracuj.pl/IT
 
 
Źródło: Grupa Pracuj
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0