Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Poszukiwanie Superbohatera, czyli jak rekrutowaliśmy w branży IT

Maciej FedorówPoszukiwanie web developerów do pracy w agencji interaktywnej lub software-house nie należy do zadań najłatwiejszych. Konkurencja na rynku jest spora, a naprawdę utalentowanych kandydatów wcale nie ma zbyt wielu.
 
 
 
 
 
 
 
Gdy w maju zeszłego roku Merixstudio stanęło przed zadaniem powiększenia zespołu programistów o 5 nowych członków, wiedzieliśmy, że musimy porzucić wszelkie utarte schematy. Wierzymy w kreatywny Employer Branding i dzięki takim działaniom chcieliśmy wybić się z tłumu i zostać zauważeni!
 
Z doświadczenia wiedzieliśmy, iż programiści to osoby lubiące wyzwania, a sam rynek pozyskiwania nowych pracowników IT do najłatwiejszych nie należy. Zastosowanie elementu grywalizacji pozwoliło nam przykuć ich uwagę oraz dokonać pierwszej, bardzo przedwstępnej selekcji. Kandydat nie mógł bowiem wysłać swojej aplikacji od razu, lecz by to zrobić musiał rozwiązać dwa średnio skomplikowane zadania.
 
Akcja ta odkryła przed nami wiele oblicz rekrutacji. Pokazała, iż czas i koszty poświęcone realizacji skutecznej kampanii rekrutacyjnej nie muszą być wcale duże.
 
O szczegółach kampanii usłyszycie 12 lutego o godz. 13.00 na konferencji Warszawskie Dni Rekrutacji, która odbędzie się na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
 
Na spotkaniu z nami opowiemy… o tym jak w kreatywny sposób, z wykorzystaniem technik grywalizacji, rekrutować w branży IT.
 
Warto przyjść na spotkanie z nami… bo udowodnimy, iż rekrutacja nie musi być procesem rutynowym i wymagającym dużych nakładów finansowych.
 
Wyzwaniem dla nas było… wyróżnienie się na rynku pracy i przyciągnięcie jak najlepszych kandydatów.
 
To był sukces bo… z monotonnego procesu rekrutacji stworzyliśmy ciekawą kampanię, która odbiła się szerokim echem w branży.
 
O kampanii opowiedzą:
 
Aleksandra PrzybylskaAleksandra Przybylska
Public Relations Manager w Merixstudio oraz studentka ostatniego roku Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej,specjalizacja reklama i promocja. Zanim rozpoczęła pracę w agencji interaktywnej odbyła trzymiesięczny staż w startupie Godealla, aktualnie odpowiedzialna jest za promocję, budowanie wizerunku oraz kontakt z klientem zagranicznym. Pierwsze doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobyła jako organizator wielu wydarzeń kulturalnych. Prywatnie jest pasjonatką kina i muzyki jazzowej.
 
 
 
Maciej FedorówMaciej Fedorów
Absolwent filmoznawstwa oraz organizacji produkcji filmowej i telewizyjnej.New Business Manager w agencji interaktywnej Merixstudio. Odpowiedzialny za kontakt i współpracę z potencjalnymi zagranicznymi klientami firmy. Pomysłodawca i koordynator akcji „the Developers”. Prywatnie pasjonat futbolu i nowych technologii. Członek zarządu liczącego ponad 1200 osób stowarzyszenia Fan Club Barça Polska.
 
 
 
 
 
Zapraszamy!
 
Śledź Warszawskie Dni Rekrutacji na Facebooku
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0