Cupsell, Connectis, Nokia, Orange, PZU oraz STX Next z nagrodami EBKreator

Wybrano zwycięzców nagród I edycji konkursu EBKreator, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl. Jury, złożone z ekspertów w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy, przyznało tytuł EBKreatora 2014 w pięciu kategoriach. Wśród nagrodzonych znalazły się marki: Cupsell, Connectis, Nokia, Orange Polska oraz Grupa PZU. Wręczono także specjalne wyróżnienie za całokształt działań employer brandingowych firmie STX Next.
 
 
Nagrodziliśmy firmy aktywne i skuteczne na polu employer brandingu, których projekty mają szansę zainspirować innych przedsiębiorców do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy – mówi Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl i współorganizator konkursu EBKreator.
 
Zwycięzcą w kategorii „Ogłoszenie rekrutacyjne” została firma Cupsell, którą wyróżniono za ogłoszenie w formie wideo umieszczonego w serwisie YouTube. Doskonałe rozpoznanie grupy docelowej i niekonwencjonalna komunikacja zapewniła sukces rekrutacyjny i wizerunkowy.
 
Za najlepszą firmową stronę kariera uznano superpraca.it stworzoną przez grafików i programistów Connectis, którzy dopasowali estetykę strony do zainteresowań aktualnych pracowników i potencjalnych kandydatów, zachowując jednocześnie jej mobilność i prostotę.
 
Najlepszą Kampanią w Social Media okazała się kampania Konkursu Studencki Projekt Roku Grupy PZU. Kampania zaangażowała fanów, osiągając w efekcie rozmach i ogromny zasięg.
 
Zwycięzcą w kategorii „Akcja rekrutacyjna” została firma Nokia za zorganizowanie Nokia Speed Recruitment – proaktywnej, innowacyjnej i skutecznej akcji rekrutacyjnej, która przełożyła się na wizerunek pracodawcy w długim terminie.
 
Kampanią EB roku została kampania Orange Polska – „Przestrzeń dla wiecznie ciekawych”, która zyskała uznanie jury ze względu na wzorcowe podejście i konsekwentną, przemyślaną egzekucję, a także realne przełożenie wyników badań kultury organizacyjnej i opinii pracowników na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy jako pracodawcy.
 
Dodatkowo, wyróżnienie specjalne jury otrzymała firma STX Next za spójność podejmowanych działań w zakresie empoyer brandingu.
 
W jury konkursu znaleźli się: Rafał Glogier-Osiński, Dyrektor ds. Rozwoju GazetaPraca.pl, Zyta Machnicka, trener praktyk i wykładowca na krakowskiej AGH, autorka bloga www.CandidateExperience.pl, Szymon Motławski, Kierownik Zespołu Ekspertów ds. Rynku HR w GazetaPraca.pl, Urszula Płosarek, konsultant employer brandingu i autorka bloga www.outofbox.pl, Anna Podkowińska, Dyrektor ds. Przychodów w segmencie Internet Agory, Dorota Rautiainen, Dyrektor ds. Badań Rynku i projektów consultingowych w Potentialpark, Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl, a także Małgorzata Wojciekiewicz, Strategic Client Manager w Goldenline.pl.
 
 

 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0