Wybrano zwycięzców nagród I edycji konkursu EBKreator, organizowanego przez serwis GazetaPraca.pl. Jury, złożone z ekspertów w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy, przyznało tytuł EBKreatora 2014 w pięciu kategoriach. Wśród nagrodzonych znalazły się marki: Cupsell, Connectis, Nokia, Orange Polska oraz Grupa PZU. Wręczono także specjalne wyróżnienie za całokształt działań employer brandingowych firmie STX Next.
– Nagrodziliśmy firmy aktywne i skuteczne na polu employer brandingu, których projekty mają szansę zainspirować innych przedsiębiorców do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy – mówi Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl i współorganizator konkursu EBKreator.
Zwycięzcą w kategorii „Ogłoszenie rekrutacyjne” została firma Cupsell, którą wyróżniono za ogłoszenie w formie wideo umieszczonego w serwisie YouTube. Doskonałe rozpoznanie grupy docelowej i niekonwencjonalna komunikacja zapewniła sukces rekrutacyjny i wizerunkowy.
Za najlepszą firmową stronę kariera uznano superpraca.it stworzoną przez grafików i programistów Connectis, którzy dopasowali estetykę strony do zainteresowań aktualnych pracowników i potencjalnych kandydatów, zachowując jednocześnie jej mobilność i prostotę.
Najlepszą Kampanią w Social Media okazała się kampania Konkursu Studencki Projekt Roku Grupy PZU. Kampania zaangażowała fanów, osiągając w efekcie rozmach i ogromny zasięg.
Zwycięzcą w kategorii „Akcja rekrutacyjna” została firma Nokia za zorganizowanie Nokia Speed Recruitment – proaktywnej, innowacyjnej i skutecznej akcji rekrutacyjnej, która przełożyła się na wizerunek pracodawcy w długim terminie.
Kampanią EB roku została kampania Orange Polska – „Przestrzeń dla wiecznie ciekawych”, która zyskała uznanie jury ze względu na wzorcowe podejście i konsekwentną, przemyślaną egzekucję, a także realne przełożenie wyników badań kultury organizacyjnej i opinii pracowników na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy jako pracodawcy.
Dodatkowo, wyróżnienie specjalne jury otrzymała firma STX Next za spójność podejmowanych działań w zakresie empoyer brandingu.
W jury konkursu znaleźli się: Rafał Glogier-Osiński, Dyrektor ds. Rozwoju GazetaPraca.pl, Zyta Machnicka, trener praktyk i wykładowca na krakowskiej AGH, autorka bloga www.CandidateExperience.pl, Szymon Motławski, Kierownik Zespołu Ekspertów ds. Rynku HR w GazetaPraca.pl, Urszula Płosarek, konsultant employer brandingu i autorka bloga www.outofbox.pl, Anna Podkowińska, Dyrektor ds. Przychodów w segmencie Internet Agory, Dorota Rautiainen, Dyrektor ds. Badań Rynku i projektów consultingowych w Potentialpark, Adam Wąsik, Dyrektor Zarządzający w GazetaPraca.pl, a także Małgorzata Wojciekiewicz, Strategic Client Manager w Goldenline.pl.