W dniach 5-7 listopada 2014 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się XX jubileuszowy Kongres Kadry. Jesienna edycja konferencji przyciągnęła ponad 500 uczestników.
– Wydaliśmy ponad 500 „pakietów startowych” – mówi Anna Włudarczyk z Nowoczesnej Firmy. – Do tego należy doliczyć wystawców, media oraz osoby, które odwiedziły tylko Expo. W nowoczesnej przestrzeni Stadionu Narodowego partnerzy, sponsorzy oraz wystawcy mieli okazję dotrzeć do pokazać się swoim klientom. Głównym partnerem był Metlife. Przez dwa dni uczestnicy chętnie fotografowali się z maskotką firmy – pluszowym Snoopiem.
Działania wizerunkowe podczas konferencji są ważnym elementem budowania relacji z Klientem. – Wiele firm planuje obecnie wydatki na prezenty świąteczne dla zatrudnionych. Prezent powinien być przede wszystkim atrakcyjny i nieskomplikowany w obsłudze zarówno dla firmy, jak i pracowników. – mówi Katarzyna Gawron z Edenred. – Chcąc przedstawić naszym firmom nasze rozwiązania – musimy tu być.
Podobnie myśli Katarzyna Wilga z Goldenline: – Jesteśmy zadowoleni z naszej obecności tutaj. To duża, prestiżowa impreza. Stoisko Goldenline było bardzo chętnie odwiedzane przez uczestników konferencji, zawsze było tam tłoczno.
HRstandard.pl jest partnerem medialnym XX Kongresu Kadry.
Autor: Adam Jankowski