Recruitment mix 2014 – najważniejsze instrumenty, które w tym roku trzeba wykorzystać do rekrutacji

narzedziowniaW marketingu koncepcja „marketing mix” w uproszczeniu oznacza zbiór narzędzi marketingowych, za pomocą których firma realizuje założone cele w najważniejszych obszarach.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ze względu na złożoność procesów narzędzia te obejmują różne aspekty oferowanych produktów. Podobna złożoność oraz wielowymiarowość procesów zaczyna tworzyć się także w dziedzinie HR. W obecnych czasach nie wystarczają już same ogłoszenia o pracę, by pozyskać odpowiednich kandydatów. Rekruterzy coraz częściej muszą wychodzić poza swą dotychczasową strefę komfortu i działać interdyscyplinarnie – przede wszystkim muszą stać się równocześnie headhunterami i marketingowcami.
 
Stąd coraz częściej mówi się o koncepcji „recruitment mix”, czyli zestawieniu narzędzi rekrutacyjnych pozwalających zadbać o różnorodne aspekty rekrutacji i komunikacji
z kandydatami.
 
Więcej o narzędziach rekrutacyjnych w najnowszym Raporcie Rekrutacja, już na portalu.
 
 
Image courtesy of SOMMAI/FreeDigitalPhotos.net
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0