Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Play: Każdy klient to nasz potencjalny pracownik

thj

Działania Employer Brandingowe podczas rekrutacji oraz skuteczna i konsekwentna polityka komunikacji wewnętrznej kluczem do sukcesu. Zapraszamy na wywiad z Izabelą Sak, HR Business Partner oraz Adrianą Oleksy, Kierownik ds. Centrum Szkoleń z Play.

 

 

 

 

 

 


 
HRS: Pani Izabelo, czym charakteryzuje się HR w branży telekomunikacyjnej?
 
Izabela Sak: W branży telekomunikacyjnej dzieje się wiele, zmiany zachodzą szybko, Play natomiast robi wszystko, aby być na pierwszym miejscu nie tylko wśród klientów wybierających naszą firmę, ale także wśród kandydatów, poszukujących pracy. W Play dział HR szuka przede wszystkim ludzi, których postawa i zachowania wpisują się w wartości firmy, ludzi z pasją, grających zespołowo, dla których nie ma rzeczy niemożliwych.

 
 
Jakie korzyści przynosi wykorzystywanie EB w odniesieniu do rekrutacji?
 
Izabela Sak: Korzyści są ogromne. Przede wszystkim to wizerunek firmy na rynku pracy decyduje o tym, czy kandydaci chcą aplikować, czy nie. Jeśli PR firmy jest negatywny, ciężko zachęcić Kandydatów do uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym. Na zainteresowanie kandydatów daną firmą wpływa zarówno wizerunek zewnętrzny pracodawcy, jak również działania wewnętrzne, które dedykujemy naszym pracownikom. Play jest spójny w komunikacji do klientów, kandydatów, ale także własnych pracowników.  
 
 
Pani Adriano, a jaki jest Pani zdaniem klucz do udanych projektów EB?  
 
Adriana Oleksy: Świadomie zdefiniowaliśmy obietnicę, którą składamy naszym pracownikom, kandydatom oraz klientom i podejmujemy takie działania, które w rzeczywistości tę obietnicę spełniają. W Play EB to nie są ad hockowe aktywności tylko celowy i ukierunkowany proces zakładający bycie we właściwym czasie, we właściwym miejscu, używanie właściwych kanałów komunikacji w odniesieniu do konkretnych grup docelowych. Ale nade wszystko jesteśmy wiarygodni i pamiętamy, że każdy kandydat jest nie tylko potencjalnym pracownikiem, ale również klientem, a każdy klient to nasz potencjalny pracownik. Reasumując, kluczem naszej udanej polityki EB jest procesowość działań i dawanie spójnego doświadczenia na wszystkich punktach styku z marką. Dzięki temu pozyskujemy najlepszych i Play jest najczęściej wybieranym operatorem na rynku.
 
 

Co zrobić, żeby pozyskać i zatrzymać najlepszych z branży?
 
Adriana Oleksy: O tym, co nam się w tym obszarze sprawdza chętnie Państwu opowiemy podczas naszej prezentacji na Warszawskich Dniach Rekrutacji. Podzielimy się naszymi najlepszymi praktykami – serdecznie zapraszamy! 🙂

 
 

Dziękujemy za rozmowę.
 

is

 

 
 
 

Izabela Sak, HR Business Partner, Play

 

 
 
 

ao

 

 

 
 

Adriana Oleksy, Kierownik ds. Centrum Szkoleń, Play
 
 
 
 

Serdecznie zapraszamy na wystąpienie pań Izabeli Sak oraz Adriany Oleksy „Play pozyskuje najlepszych – rekrutacja w kontekście EB” podczas najbliższej konferencji Warszawskie Dni Rekrutacji.

 

wdr_2014_logo

 
 
Image courtesy of AKARAKINGDOMS/FreeDigitalPhotos.net
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0