Wchodzisz rano do biura i od progu spotykasz ludzi, którzy swoim zachowaniem działają Ci na nerwy. Znasz to uczucie? Nie ważne, czy słuchają muzyki na koncertowym poziomie głośności czy nadużywają opcji „CC” przy wysyłce każdego e-maila.
Jedno jest pewne. Można ich znaleźć w każdym biurze.
Ale czy kiedykolwiek przekraczając prób biura pomyślałeś o tym, że może ty również nadużywasz cierpliwości swoich kolegów i koleżanek w pracy?
To niemożliwe? A może jednak?
Poniżej znajdziesz 7 zachowań, za które Twoi współpracownicy na pewno Cię znienawidzą:
1) Notoryczne zrzucanie obowiązków na innych.
2) Narzucanie przesadnego perfekcjonizmu.
3) Rozkazywanie innym.
4) Izolowanie się od współpracowników.
5) Brak profesjonalizmu w relacjach zawodowych.
6) Negatywizm i pesymistyczne nastawienie.
7) Zbyt częste organizowanie „niepotrzebnych” spotkań.
Cały artykuł znajdziecie na: www.huffingtonpost.com
Miłej lektury!