Trwający w gospodarce kryzys spowodował, że od kilku już lat mówimy o panującym w rekrutacji rynku pracodawcy. Ostrożne podejście do zatrudniania nowych pracowników, jak również niezbyt wygórowane wymagania kandydatów, powodują że powszechnie uważa się, że nie ma problemu z obsadzaniem kluczowych dla firmy stanowisk. Rzeczywistość jest jednak inna – coraz większa liczba organizacji zmaga się z trudnościami ze znalezieniem właściwych osób, na strategiczne z punktu widzenia rozwoju organizacji, stanowiska.
Termin: 16-17 maja 2013 r
Miejsce: Hotel Polonia Palace Warszawa
Organizator: Trio Conferences
JEDYNE WYDARZENIE NA RYNKU POŚWIĘCONE W CAŁOŚCI POZYSKIWANIU TALENTÓW!
Jedno miejsce – Najlepsi Eksperci – Kompleksowa wiedza!
Podczas dwudniowego sympozjum dowiedzą się Państwo m.in.:
– Jak budować strategię biznesową w obliczu kryzysu na rynku talentów
– Jak wykorzystać wzrastającą rolę nowoczesnych technologii w rekrutacji: e-recruiting, social recruiting
– Co dla rekrutera oznacza pokolenie C ‘connected and always clicking’ – jak do niego dotrzeć i zdobyć jego uwagę
– Jakie są możliwości wykorzystania grywalizacji w selekcji kandydatów
– O tym, jaką rolę odgrywa Empolyer Brandingu w przyciąganiu talentów
– Czym jest storytelling w strategii budowy Employer Branding – jak uwiarygodnić przekaz wizerunkowy
Wśród prelegentów przedstawiciele firm: Microsoft, ArcelorMittal Poland, ING Życie, EDF Polska, Tesco, DHL Express, Capgemini, Manpower, Youngpro.pl, StartPeople.
Do udziału zapraszamy przedstawicieli działów:
– Rekrutacji
– Zarządzania i Rozwojem Talentów
– Personalnych
– Zarządzania Zasobami Ludzkimi
– Empolyer Brandingu
– Marketingu personalnego
– Strategii i Rozwoju
Szczegóły na: http://www.trioconferences.pl/wydarzenie/talent-sourcing%26development