Targi pracy – (job fairs)

litera tImprezy o charakterze otwartym, ułatwiające funkcjonowanie rynku pracy. Wystawcami są tu pracodawcy, którzy „sprzedają” wizerunek swej firmy (marketing personalny) oraz konkretne aktualne oferty pracy , a zwiedzającymi – potencjalni pracownicy, którzy zdobywają informacje o stanie rynku pracy, o interesujących możliwościach rozwoju oraz nawiązują wstępne kontakty. Okazję do zaprezentowania się mają także agencje doradztwa personalnego . Obok ogólnych, organizuje się czasem branżowe targi pracy, skupiające pracodawców i potencjalnych kandydatów z określonej dziedziny gospodarki (np. teleinformatyczne targi pracy).

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0